جریان تجاوز دو سارق به زن جوان در تهران

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از شرق، مردی روز ۲۱مرداد با مراجعه به کلانتری مهرآبادجنوبی به ماموران گفت: «وقتی در محل کارم بودم دوسارق جوان با تهدید سلاح سرد وارد خانه‌ام شدند و ضمن آزارواذیت همسرم، وجوه نقد و طلا و جواهرات داخل خانه را سرقت کردند.»

این پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ
قرار گرفت. زن جوان در این مرحله به ماموران گفت: «مردی ساعت ۱۰ روز حادثه زنگ خانه ما را زد و گفت: «طوطی ما در پشت‌بام خانه شماست.»

از او خواستم زنگ طبقه سوم را بزند. پس از چنددقیقه همین شخص، مجددا زنگ زد و گفت: «واحد طبقه سوم پاسخگو نیست لطفا در را باز کنید. من همسایه‌تان هستم.» من نیز به تصور اینکه این شخص واقعا همسایه است در را باز کردم. بعد از چند لحظه، زنگ واحد ما زده شد و همان شخص کلید پشت‌بام را خواست بدون آنکه در واحد را باز کنم درخواست کردم کلید پشت‌بام را از واحد طبقه چهارم بگیرد اما بعد از چنددقیقه دوباره زنگ خانه زده شد و همین شخص گفت طبقه چهارم او را نزد من فرستاده است. به‌محض اینکه در واحد را باز کردم، جوانی حدودا ۲۴-۲۲ساله وارد خانه شد و با تهدید چاقو من را مجبور به سکوت کرد. آن جوان با تهدید طلا و جواهراتم را گرفت. وقتی سارق مشغول بررسی طلاها بود تصمیم گرفتم از خانه فرار کنم اما این شخص به‌زور و با تهدید چاقو مانع خروج من از خانه شد و با تهدید گفت: «اگر سروصدا کنی، تو را می‌کشم.» بعد من را به یکی از اتاق‌ها برد و مورد تعرض قرار داد. پس از آن و از طریق پنجره مشرف به کوچه نفر دوم را صدا زد و نفر دوم نیز همین عمل را تکرار کرد. پس از آن من را در اتاق حبس کردند و هر دونفر از خانه خارج شدند. پس از چنددقیقه و در حالی‌که بسیار ترسیده بودم، زمانی‌که دیگر صدایی نمی‌آمد از اتاق بیرون آمدم و دیدم آنها رفته‌اند.»

کارآگاهان ابتدا از دو متجاوز چهره‌نگاری کردند و سپس با بهره‌گیری از بانک اطلاعات مجرمان سابقه‌دار یکی از این افراد را که جوانی ۲۱ساله به‌نام «فرشاد.ق» است، شناسایی کردند. فرشاد در سال به اتهام کیف‌قاپی توسط پلیس آگاهی شهریار دستگیر و روانه زندان شده بود. پس از شناسایی تصاویر «فرشاد» توسط زن جوان، دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت و کارآگاهان با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه فرشاد در منطقه نسیم‌شهر (اکبرآباد)- خیابان شهید رجایی شدند. در زمان اجرای عملیات دستگیری، فرشاد با اطلاع از حضور پلیس قصد داشت از طریق بالکن و طبقه چهارم فرار کند. او با این هدف به پشت‌بام ساختمان دوطبقه‌ای در کوچه پشتی پرید اما ماموران که تمامی راه‌های فرار متهم را پیش‌بینی کرده بودند، با شلیک چند تیر هوایی موفق به دستگیری وی شدند. متهم بلافاصله پس از دستگیری در همان محل تحت بازجویی قرار گرفت و همدستش را معرفی کرد.

او به کارآگاهان گفت: «همراه یکی از دوستانم به‌نام محسن به منزلی رفتیم که زنی جوان در آنجا تنها بود. ابتدا من پایین در کوچه روی موتور منتظر ماندم و محسن به‌تنهایی داخل ساختمان رفت. پس از مدتی محسن من را صدا زد و من هم داخل رفتم و به صاحبخانه تعرض کردم.»

ماموران با شناسایی مخفیگاه «محسن. الف» (۲۲ساله) در منطقه نسیم‌شهر، شهرک اورین، به این شهرک رفتند و در حالی‌که محسن قصد داشت سوار بر موتوسیکلت از شهرک خارج شود، وی را شناسایی و دستگیر کردند.

محسن پس از انتقال به پلیس آگاهی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: «با موتور همراه فرشاد در منطقه مهرآبادجنوبی در حال پرسه‌زنی بودیم که متوجه بازبودن در پارکینگ یک خانه شدیم. فرشاد پیش موتور ماند و من زنگ یکی از طبقات را زدم و به زن صاحبخانه گفتم: «طوطی‌ام به پشت‌بام ساختمان شما آمده است، لطف کنید کلید پشت‌بام را بدهید.» چندبار اول زن صاحبخانه از من خواست کلید پشت‌بام را از سایر واحدها بگیرم اما در نهایت به اصرار من در خانه را باز کرد و من نیز با چاقویی که همراه داشتم او را تهدید کردم و داخل خانه رفتم. دیدم به‌جز آن زن، شخص دیگری داخل خانه نیست. به او گفتم: «پول‌ها و طلاهایت را نشان بده» او در کمد را باز کرد و من تمامی طلاها را سرقت کردم.»

محسن درباره آزار و اذیت شاکی نیز به کارآگاهان گفت: «آن زن را پس از سرقت طلاها، مورد آزار و اذیت قرار دادم و بعد از طریق پنجره، فرشاد را صدا کردم و او نیز بالا آمد. بعد از آن، تمامی طلا و جواهرات داخل خانه را برداشتیم و با موتور فرار کردیم.»

کارآگاهان در بازرسی از مخفیگاه متهمان، موفق به کشف تعدادی گوشی تلفن‌همراه شدند که با بررسی سوابق آنها مشخص شد تمامی گوشی‌ها مسروقه است.

متهمان در ادامه اعترافات خود عنوان کردند در مناطق «غرب» و «جنوب غرب» شهر تهران، اقدام به کیف‌قاپی، موبایل‌قاپی و گردنبندقاپی کرده‌اند. با بررسی سوابق سرقت‌های مشابه تعدادی از شکات پرونده‌های سرقت در شهرک آزادی، خیابان پیامبر، بلوار فردوس شناسایی و به اداره شانزدهم دعوت شدند.

سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تایید این خبر عنوان کرد: «هردو متهم پرونده متاهل هستند و «محسن.الف» سه‌فرزند دارد.»

سرهنگ حاجی‌زاده گفت: «مجوز انتشار بدون پوشش تصاویر هر دومتهم توسط مقام قضایی صادر شده و از شکات و مالباختگان احتمالی که موفق به شناسایی تصاویر متهمان شده‌اند، دعوت می‌شود برای طرح و پیگیری شکایات خود به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.»

تعرض به زن جوان توسط 2 سارق منزل

 

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. افسانه شیرازی:

    پست فطرتای بی ریشه . مرگ مجازات کمیه . ان شا الله بقیش برای اون دنیا

  2. عدالت:

    اول سنگساراگه زنده موندن اعدام اگه باز زنده موندن قصاص باسیخ داغ

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.