جریان علمی کشور نباید به هیچ بهانه‌ای متوقف شود

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

کارشناس فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: نباید به هیچ عنوان اجازه دهیم که جریان علمی کشور متوقف شود تا به امید خدا بتوانیم جامعه و کشور خود را با علم و فناوری پیشرفته اعتبار بخشیم.

“علی خطیبی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه امروز جامعه علمی کشور در انتظار معرفی وزیری کاردان و دلسوز است، گفت: امیدواریم وزیری برای بزرگترین و حساس‌ترین وزارتخانه کشور انتخاب شود که اولویت اولش حفظ و ارتقا رشد علمی کشور باشد.

وی ادامه داد: هر مسئله‌ای که توقف رشد علمی کشور را به همراه دارد در واقع نوعی تهدید برای جامعه علمی محسوب می‌شود و نباید پیشرفت علمی فدای مسائل باندی‌، حزبی و گروهی جریانات سیاسی شود.

کارشناس فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه کسی باید به عنوان وزیر علوم انتخاب شود که دارای شأن علمی بالا بوده و نگاهش به دانشگاه علم محور باشد، تصریح کرد: این توقعی است که جامعه علمی کشور از دولت دارد و فکر می‌کنم که توقع به جایی باشد تا فردی با شاخص‌های سال سکاندار جامعه علمی کشور معرفی شود.
   
وی در پایان خاطر نشان کرد: نباید به هیچ عنوان اجازه دهیم که جریان علمی کشور متوقف شود تا به امید خدا بتوانیم جامعه و کشور خود را با علم و فناوری پیشرفته اعتبار بخشیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.