جریان هماهنگ با تهدید خارجی به جای رضای خدا به دنبال رضای کدخدای جهان است/ جریان تردید بعضی ضعف ها را بزرگنمایی می کند

۲۲خردادماه،

به گزارش خبرنگار مهر آخرین همایش تبلیغاتی سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعداز ظهر امروز در ورزشگاه شهید حیدرنیا برگزار شد.

در این همایش حمید رسایی، مهدی کوچک زاده، مرتضی آقا تهرانی، علی احمدی، علیرضا پناهیان، رجبی دوانی، سلحشور، ابوالقاسم طالبی خانواده شهید احمدی روشن و حامیان مردمی جلیلی حضور داشتند.

بر اساس این گزارش پناهیان سخنران اول این مراسم بود و قبل از آغاز سخنرانی سعید جلیلی، مادر شهید احمدی روشن سخنرانی کرد. در پایان این همایش حامد زمانی به اجرای موسیقی زنده پرداخت.

سعید جلیلی در سخنرانی خود دراین همایش گفت: امروز به دنبال جریان فتنه و انحراف شاهد جریان تردید هستیم که می خواهد در توانایی، ظرفیت و موفقیت ملت تردید ایجاد کند.

وی با بیان این که این جریان با بزرگنمایی بعضی ضعف ها که ناشی از فاصله گرفتن از اسلام است قصد دارد این ضعف ها را به پای انقلاب بگذارد، افزود: این جریان موفق نخواهد شد.

جلیلی ادامه داد: جریانی که هماهنگ با جریان تهدید خارجی است می گوید به جای رضای خدا باید به دنبال رضای کدخدای جهان باشیم و در فضای جهانی طرفدار مناسبات ناعادلانه می باشند، این جریان نمی تواند دم از رفع فساد و تبعیض بزند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: این جریان زمانی وضعیتی را برای کشور بوجود آورد که رهبری فرمودند اولویت اول کشور باید مبارزه با فقر باشد.

پس از پایان همایش ، حامیان جلیلی ورزشگاه شهید حیدرنیا را به سمت میدان ولیعصر ترک کردند.

قرار است حامیان جلیلی در میدان ولیعصر تجمع کنند. تا دقایقی پیش حامیان حسن روحانی در این میدان حضور داشتند که با تاریک شدن هوا میدان را ترک کردند. 


خبرگزاری مــهر
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سید:

    آقای دکتر جلیلی شما به جای رضای خدا دنبال رضای مردم مملکت باش که اوضاع اقتصادی به واسته مذاکرات پربار شما باعث ضعیف شدن اقشار متوسط و ضعیف شده.
    آقای دکتر جلیلی رضای خداوند متعال در گروی رضای خلق اوست ولاغیر
    موفق و سربلند باشی ایران وطن من

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.