جریمه سنگین مرغ داری در ازای گرانفروشی

رئیس تعزیرات استان بوشهر گفت: مرغداری در استان با توجه به عرضه مرغ به قیمت غیر مصوب به پرداخت جریمه سنگین محکوم شد.

احمدی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران افزود: گزارشی از سوی بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت مبنی بر گرانفروشی در عرضه مرغ به تعیزیرات استان ارسال که پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی مدیر مرغداری به جریمه بیش از ۱۳۵ میلیون ریالی محکوم و قرار بر ان شد تا تمامی مرغ ها را زیر قیمت مصوب به فروش برساند.

وی در ادامه اذعان کرد: اگر واحد صنفی یا شرکت تولیدی بعد از ۳ بار تخلف دوباره دست به این اقدام بزند ان واحد یا شرکت مربوطه پلمپ می گردد.

احمدی گفت: قیمت مرغ گرم ۵ هزار و ۱۰۰ تومان می باشد که با حمل و نقل و ارزش افزوده این محصول باید به قیمت مصوب ۵ هزار و ۴۰۰ تومان به دست مصرف کننده برسد.

عرضه خارج از شبکه ۱۵۰ کیلو کود شیمیایی

وی در گزارش دیگری تصریح کرد: فردی سهمیه خود را که برای کارهای کشاورزی اختصاص داده شد را دریافت می کرده و در بازار سیاه ان را به قیمت ازاد به فروش می رسانیده که بازرسان جهاد کشاورزی متوجه این تخلف شدند که پس از تشکیل پرونده برای تخلف جهت رسیدگی به شعبه اول بررسی شهرستان دشتستان ارسال و به جریمه ۵۰۰ میلیون ریال محکوم شد.

عرضه خارج از شبکه هزار و ۳۰۰ لیتر نفت و گاز

رئیس تعزیرات استان بوشهر خاطرنشان کرد: پیرو شکایت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مبنی بر عرضه ۱۳۰۰ لیتر فرآورده نفت و گاز خارج از شبکه، تعزیرات استان برای متخلف پرونده ای تشکیل داد و پس از سیر مراحل قانونی متخلف به پرداخت ۳۵ میلیون ریال محکوم شد./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.