جریمه نقدی برای پرسپولیس،هادی عقیلی و خوزستانی ها / پور علی گنجی محروم شد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – پایگاه اینترنتی رسمی فدراسیون فوتبال نوشت:

دیدار دو تیم راه آهن سورینت و نفت تهران مورخ ۲۹/۹/۹۲ برگزار شدکه در دقیقه ۵۸ مسابقه از سوی مرتضی پور علی گنجی خطایی بر روی بازیکن حریف صورت گرفت که اشتباها داور مسابقه به وحید صمدی نژاد کارت زرد را نشان داد. ضمن اینکه مرتضی پور علی گنجی با دریافت کارت زرد دوم باید از زمین بازی اخراج می شد.

جریمه نقدی برای خوزستانی ها

کمیته انضباطی پس از بررسی از سوی کمیته داوران و مستندات موجود، کارت زرد وحید صمدی نژاد را منتفی دانسته و کارت زرد را متعلق به مرتضی پور علی گنجی می داند و با توجه به اینکه  پورعلی گنجی دومین اخطار خود را در یک مسابقه دریافت کرده، این بازیکن در اولین دیدار خود با اعلام این رای  نمی تواند برای تیمش به میدان برود.جریمه نقدی برای باشگاه استقلال خوزستان و مربیان فولاد خوزستاندیدار دو تیم استقلال خوزستان و فولاد خوزستان از سری رقابتهای لیگ برتر در تاریخ ۱۳ دی ماه برگزار شدکه از تیم استقلال خوزستان با ۴ دقیقه تاخیر وارد زمین مسابقه شد.

بر همین اساس باشگاه استقلال خوزستان به پرداخت ۱۲میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.به سبب تخلف احمد سجادی-مربی تیم فولاد خوزستان مبنی بر توهین به بازیکن تیم خود و اعتراض به داور مسابقه، وی طبق بند یک ماده آئین نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و مبلغ ۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.علی اکبر دارستانی -مربی تیم فولاد خوزستان به سبب ورود بدون اجازه به زمین و عدم تمکین به دستور مقامات مسابقه به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای کادر و بازیکن تیم نفت امیدیه 

دیدار دو تیم مس کرمان و نفت امیدیه از سری رقابتهای جام حذفی شور در تاریخ ۸ دی ماه برگزار شد که از سوی علیرضا آلبوغبیش-سرپرست تیم نفت امیدیه تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور و بروز رفتارهای زننده که سبب اخراج  وی شد، صورت گرفت. بر همین اساس وی به دو جلسه از همراهی تیم مربوطه و پرداخت ۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.همچنین جهانبخش جعفری-سرمربی تیم نفت امیدیه  به سبب اهانت به مسئولین فدراسیون فوتبال به توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم شد.هادی اشنود-بازیکن تیم نفت امیدیه نیز به سبب فحاشی و اهانت به داور مسابقه که در نهایت منجر به اخراج وی شد، به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت ۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای هادی عقیلی

دیدار دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و فجر شهید سپاسی از سری رقابتهای لیگ برتر در سوم دی ماه برگزار شد که از سوی هادی عقیلی تخلفاتی مبنی بر برخورد شدید با بازیکن تیم فجر سپاسی صورت گرفت. بر همین اساس وی به استناد بند الف قسمت یکم ماده ۲۲ آیین نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای تیم پرسپولیس

دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و نفت تهران از سری رقابتهای هفته بیست و یکم روز ۱۳ دی ماه برگزار شد که تیم پرسپولیس با دو دقیقه تاخیر در نیمه اول وارد زمین شد. بر همین اساس تیم فوق به پرداخت ۶ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.