جریمه یک میلیون یورویی در انتظار آقای خاص

اردیبهشت ۱۴۰۳

شکایت یک موسسه قضایی واقع در شهر بارسلونا از مورینیو به خاطر درگیری او با تیتو ویلانووا ممکن است جریمه نقدی سنگینی برای این مربی پرتغالی به همراه داشته باشد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ در پی شکایت موسسه قضایی «کاسا پارائولا لگال» بارسلونا از ژوزه مورینیو به نفع مدعی العموم، پرونده جنجالی سرمربی پیشین رئال مادرید که ۲ سال پیش در فینال سوپرجام اسپانیا انجام داد و طی آن انگشت خود را در چشم تیتو ویلانووا، مربی وقت کاتالان‌ها فرو کرد، اکنون به دادگاه قانون اساسی اسپانیا کشیده شده است.

در جریان آن درگیری که ۱۷ آگوست سال ۲۰۱۱ در دقایق پایانی بازی برگشت سوپرجام اسپانیا در ورزشگاه نیوکمپ رخ داد، بازیکنان بارسلونا و نیمکت نشینان این تیم به خاطر خطای خشن یکی از بازیکنان رئال مادرید روی سسک فابرگاس از کوره در رفتند که این اتفاق آغازگر یک درگیری میان اعضای ۲ تیم شد. در این میان مورینیو از فرصت استفاده کرد و ویلانووا که در آن زمان به عنوان دستیار پپ گواردیولا کار می‌کرد را هدف قرار داد و انگشت خود را در چشم او فرو کرد. ویلانووا هم در واکنش به این حرکت مورینیو یک سیلی به گوش او نواخت.

در نتیجه این درگیری مورینیو و ویلانووا هر یک به ترتیب ۲ و یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شدند اگرچه هر دوی آنها شامل عفو عمومی اتحادیه فوتبال اسپانیا شدند و محرومیت‌های خود را سپری نکردند. با وجود عفو، آنخل ماریا ویار، رئیس اتحادیه فوتبال اسپانیا، موسسه قضایی کاسا پارائولا لگا با شاکی مدعی‌العموم از آقای خاص و رئال مادرید شکایت کرد که این شکایت اکنون به دادگاه قانون اساسی اسپانیا کشیده شده است.

به گزارش مارکا، مورینیو در صورتی که گناهکار تشخیص داده شود، باید جریمه‌ای معادل یک ماه حقوق دریافتی خود را بپردازد که با توجه به حقوق دریافتی سالانه او از رئال مادرید، این جریمه رقمی در حدود یک میلیون یورو خواهد شد.

منبع: تسنیم


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.