جزئیات تسهیلات به نخبگان تحصیلات تکمیلی

جام جم آنلاین: معاون پژوهش و برنامه ریزی بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه پژوهانه بنیاد شامل استادیاران جوان، دوره های پسا دکتری و دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی می شود، گفت: اعطای این تسهیلات ربطی به محل تحصیل فرد ندارد.

 آریا الستی در گفتگو با اشاره به تسهیلات پژوهانه بنیاد ملی نخبگان، افزود: اعتبارات پژوهشی بنیاد ملی نخبگان در قالب پژوهانه به استادیاران جوان و دوره های پسا دکتری اعطا می شود. علاوه بر این اعتبار پژوهشی دیگری به دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی که تحت پوشش حمایتهای بنیاد قرار دارند نیز در نظر گرفته شده است.

معاون پژوهش و برنامه ریزی بنیاد ملی نخبگان اظهار داشت: اعتبارات پژوهشی دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی در ازای انجام موفق پایان نامه ها اعطا خواهد شد.
 
وی با اشاره به زمان پرداخت پژوهانه، خاطر نشان کرد: پژوهانه بنیاد ملی نخبگان در هر زمانی که متقاضیان درخواست کنند، اعطا می شود.

الستی به جزئیات پژوهانه دوره های پسا دکتری اشاره کرد و ادامه داد: اعتبارات پژوهشی دوره های پسا دکتری یک ساله است که قابل تعمیم به دو سال نیز هست.
 
معاون پژوهش و برنامه ریزی بنیاد ملی نخبگان به بیان شرایط اعطای اعتبارات پژوهشی پرداخت و خاطرنشان کرد: هر فردی که دارای شرایط مندرج در آیین نامه استعدادهای برتر و نخبگان بنیاد باشند می تواند به تناسب از این تسهیلات استفاده کنند.
 
وی با تاکید بر اینکه در بنیاد ملی نخبگان هیچ گونه تقسیم بندی برای اعطای این تسهیلات در نظر گرفته نشده است، اظهار داشت: نخبگان و استعدادهای برتر شاغل و یا فارغ التحصیل هر دانشگاهی می توانند از تسهیلات بنیاد بهره مند شوند و این تسهیلات ربطی به محل تحصیل فرد ندارد.(مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.