آخرین اخبار کارت سوخت و هر آنچه در مورد کارت سوخت باید بدانید

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در تشریح جزئیات آخرین اخبار کارت سوخت به لزوم دریافت مجدد کارت سوخت توسط مالکان خودرو ها پرداخت.

https://www.momtaznews.com/wp-content/plugins/wprobotf/images/77ac0__274829_501.jpg

لغو زمان بندی ثبت نام کارت سوخت المثنی

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرد:

به اطلاع هموطنان عزیز میرساند از ( چهارشنبه) ۱۴ آذر ماه تا ۲۴ آذر ماه ثبت نام درخواست کارت سوخت المثنی برای مالکان خودرو و موتورسیکلت فاقد کارت سوخت، بدون در نظر گرفتن زمانبندی قبلی که بر اساس آخرین رقم سمت راست تلفن همراه اعلام شده بود، صورت میگیرد.

لذا هموطنان با هر شماره تلفن همراه که در اختیار دارند و سیم کارت آن به نام آنها ثبت شده است، امکان ثبت نام در سامانه های خدمات دولت همراه (www.mob.gov.ir)، اپلیکیشن خدمات دولت همراه و همچنین کد دستوری #۴* را دارند.

ثبت درخواست کارت سوخت با کد دستوری #۴*

🔹پیرو قطعی شدن بازگشت کارت سوخت و سه روشی که پیش از این از سوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی برای ثبت‌نام مالکانی که کارت سوخت ندارند معرفی شده بود، امکان ثبت‌ درخواست کارت سوخت مالکان خودرو و موتورسیکلت از طریق کد دستوری #۴* نیز فراهم شده است.

اگر رمز کارت سوخت خود را فراموش کرده‌اید باید چه کنید؟

🔹 سخنگوی شرکت ملی نفت:درحال حاضر افرادی که کارت سوخت دارند اما رمز آن‌ را فراموش کرده‌اند، نباید اقدامی انجام دهند. قرار است رمز همه کارت‌ها بازیابی شود و از زمانی که استفاده از کارت سوخت الزامی شد، زمانی که مالک خودرو برای نخستین بار برای سوخت‌گیری به جایگاه مراجعه و کارت خود را وارد نازل کند، پیامی مبنی بر انتخاب رمز روی صفحه نقش می‌بندد و مالک می‌تواند رمز خود را انتخاب کند.

به گزارش ممتاز نیوز تقریبا ۳ سالی بود که طرح سهمیه‌ بندی بنزین به طور کامل حذف شده بود و حذف کارت های سوخت باعث شده بود که مردم دیگر توجهی به آن نداشته و برخی از مالکان خودرو هم کارت سوخت خود را گم کرده اند.

لزوم استفاده از کارت سوخت برای سوخت گیری

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی گفت استفاده از کارت سوخت برای متقاضیان سوخت‌گیری خودرو بار دیگر الزامی خواهد شد و مالکان خودرو و موتور سیکلتی که کارت سوخت خود را گم کرده‌اند از ۳ لغایت ۲۴ آذرماه ۹۷ برای ثبت درخواست دریافت کارت سوخت جدید فرصت دارند.

این اطلاعیه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی به منزله قطعی شدن بازگشت سهمیه‌بندی بنزین است.

https://www.momtaznews.com/wp-content/plugins/wprobot/images/375d1__benzin.jpg

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. اسد:

    خدا کنه گران نشه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.