جزئیات جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات/ ضرورت مشارکت تمامی گروه‌ها در خانه احزاب

اردیبهشت ۱۴۰۳

کمالی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران بررسی کرد

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: سیاستی که جریان اصلاحات در پیش گرفته است، مشارکت و همکاری همه گروه‌ها و احزاب با گرایشات مختلف در روند اداری کشور است.

“حسین کمالی”، دبیرکل حزب اسلامی کار و رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه شب قبل شورای هماهنگی جبهه  اصلاحات با حضور اعضای آن، اظهار داشت: در این جلسه موضوعاتی چون وضعیت فعلی و نیز آینده خانه احزاب، نحوه فعالیت احزاب در کشور با توجه به سیاست‌های دولت یازدهم، انتصاب مدیران در بخش‌های مختلف، حقوق شهروندی و روابط احزاب با دولت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
وی افزود: مقرر شد کمیته سیاسی شورا، مسائل و موضوعات مهم مطرح در جامعه را مورد بررسی قرار داده و طی یک برنامه زمانبندی شده، آنها را بطور جداگانه مورد پیگیری قرار دهد.
 
دبیرکل حزب اسلامی کار ادامه داد: احزاب اصلاح‌طلب موضوعات مختلف را داخل مجموعه‌های خود تحلیل و بررسی کرده و نظرات خود را به شورای هماهنگی ارسال می‌کنند و شورا، نتایج را به کمیته سیاسی ارجاع داده و جمع بندی کمیته سیاسی مجددا در شورای هماهنگی بررسی می‌شود و در آینده به عنوان موضع رسمی اصلاح‌طلبان در زمینه های مختلف اعلام خواهد شد.
 
کمالی تصریح کرد: در جلسه دیشب آئین‌نامه داخلی شورا مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد در جلسه فوق‌العاده‌ای که روز پنجشنبه برگزار می‌شود، اصلاحاتی در آئین‌نامه پیشنهادی صورت گیرد و در جلسه آتی، آئین‌نامه نهایی به تصویب برسد.
 
دبیرکل حزب اسلامی کار به وضعیت فعلی خانه احزاب اشاره کرد و با بیان این مطلب که تاکنون از شخص خاصی برای عضویت در خانه احزاب دعوت نشده است، ادامه داد: در آینده نزدیک مذاکراتی با وزارت کشور صورت خواهد پذیرفت و نتیجه آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در پایان خاطر نشان کرد: سیاستی که جریان اصلاحات پیش گرفته، مشارکت و همکاری همه گروه‌ها و احزاب با گرایشات مختلف در روند اداری کشور است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.