جزئیات دیدار جبهه اصلاح‌طلبان با هاشمی رفسنجانی/تاکید هاشمی در برگزاری انتخاباتی آرام

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

سخنگوی جبهه اصلاح طلبان اصلی ترین محور سخنرانی‌ها در دیدار امروز را پیرامون حضور حداکثری اصلاح‌طلبان و آحاد مردم در انتخابات آتی دانست و گفت: سخنرانان بر پرهیز از تندروی، اتخاذ مدارا و اجماع اصلاح طلبان در قالب طرح مناسک تاکید داشتند.

مجید محتشمی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره دیدار عصر امروز جبهه اصلاح طلبان با هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: این دیدار با حضور دبیران کل اعضای جبهه اصلاح طلبان برگزار شد که مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم سالاری، مجید محتشمی دبیر کل حزب آزادی و محمدجواد حق شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی به ایراد سخنرانی پرداختند.

وی با بیان اینکه اصلی ترین محور سخنرانی‌ها پیرامون حضور حداکثری اصلاح‌طلبان و آحاد مردم در انتخابات آتی بود، ادامه داد: سخنرانان بر پرهیز از تندروی، اتخاذ مدارا و اجماع اصلاح طلبان در قالب طرح مناسک تاکید داشتند.

محتشمی در تشریح یکی دیگر از محورهای اظهارات سخنرانان گفت: سخنرانان در این دیدار خواستار حضور همهی اصلاح طلبان در انتخابات آتی شدند.

دبیر کل حزب آزادی به برخی اظهارات مهم هاشمی رفسنجانی در این دیدار اشاره نمود و ادامه داد: هاشمی رفسنجانی در این دیدار بر حل مشکلات و نارسایی‌هایی که بر اثر بر هم خوردن وحدت و اختلاف در حل مشکلات به وجود آمده است تاکید داشت و باید مسئولان و احزاب سیاسی با همدلی به فکر حل مشکلات موجود باشند.

محتشمی به قسمتی دیگر از اظهارات هاشمی رفسنجانی اشاره و تصریح نمود: هاشمی در این دیدار هم چنین گفت در شرایط سخت تحریم های بین المللی می توانستیم با تدابیر صحیح مانع اجماع جهانی علیه کشورمان شویم و دوران سختی در پیش است اما با انسجام و وحدت ملی می توانیم از این گردنده نیز عبور کنیم .

وی در ادامه با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی خواستار برگزاری انتخاباتی آرام شد، افزود: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دیدار هم چنین بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید داشت و خواستار برگزاری انتخابات آرام در کشور شد تا همه گروهها احساس نمایند که می توانند استعدادهای خود را بروز دهند و همه سلیقه‌ها از مجموعه اصلاح طلبان و اصولگرایان بتوانند در انتخابات حضور پیدا نمایند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.