جزئیات دیدار مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با احمدی‌نژاد

۲۵م دیماه ،

نماینده هشترود در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تشریح کرد

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس از دیدار شانزده نفر از اعضای مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با رئیس‌جمهور در شب قبل(یکشنبه) خبر داد.

“غلامحسین شیری علی‌آبادی” نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در تشریح جزئیات دیدار شب قبل(یکشنبه) “احمدی‌نژاد” با مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی گفت: در این نشست مسائل کلان استان آذربایجان شرقی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: بحث راه‌آهن تبریز- میانه، دو بانده کردن راه‌آهن تبریز- تهران، اتمام اتوبان هشترود به مراغه و برخی از پروژه‌های نیمه‌تمام در شهرستان‌ها و مرکز استان آذربایجان شرقی، رفع نواقص ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز، تجهیز بیمارستان‌ها و همچنین احداث بیمارستان در مناطقی از آذربایجان شرقی که فاقد بیمارستان است از جمله مباحثی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق همچنین در پاسخ به این سوال که در این نشست موضوع حضور رئیس‌جمهور در جلسه روز چهارشنبه بهارستان نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت یا خیر، گفت: این جلسه، جلسه کاری نمایندگان استان با رئیس جمهور بود و فرصتی نشد تا در خصوص مسائل کلان کشوری  مبحثی مطرح شود.

انتهای پیام/س۲

 


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.