جزئیات شکایت بعضی مسئولان دربارهٔ زمین‌خواری به کمییسیون اصل۹۰

فروردین ۱۴۰۳

میرمحمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تشریح کرد

رئیس کمیته زمین‌خواری کمیسیون اصل۹۰ مجلس شکایت بعضی مسئولان دربارهٔ زمین‌خواری به این کمیسیون را تشریح کرد.

محمدحسین میرمحمدی” نماینده گلپایگان و خوانسار در تشریح شکایت بعضی مسئولان دربارهٔ زمین‌خواری به کمیسیون اصل نود، به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، گفت: این پرونده تازه نبوده و مدتی است توسط کمیته زمین‌خواری کمیسیون اصل نود پیگیری می‌شود.

وی افزود: مواردی که گزارش شده مربوط به گزارش سازمان بازرسی کل کشور است و همچنین بعضی گزارش‌های دیگر وجود دارد که کارگروه مربوطه پیگیری آن را در دستور کار دارد.

رئیس کمیته زمین‌خواری کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: اقداماتی در این رابطه صورت گرفته که بعضی از آنها به اتمام رسیده و بعضی اقدامات نیز در آستانه عملیاتی شدن است.

وی اظهار داشت: بیشترین شکایات در خصوص زمین‌خواری مربوط به استان تهران از جمله شهرری، ساوجبلاغ و … بوده و بعضی شکایات نیز مربوط به سایر استان‌هاست که البته تعداد آن کم است.

نماینده خوانسار و گلپایگان تصریح کرد: در مورد پارک ملی “خجیر” نشستی با مسئولان ذیربط خواهیم داشت که این نشست دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

میرمحمدی در پایان خاطرنشان کرد: پرونده‌های مربوط به زمین‌خواری را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

همچنین؛ حسین آذین نماینده رفسنجار و انار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: کمیسیون اصل ۹۰ پرونده رشوه‌گیری در فوتبال را با جدیت دنبال می‌کند و به محض اتمام بررسی‌ها نتیجه آن را اعلام خواهیم کرد.

انتهای‌پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.