جزئیات طرح مجلس برای بستن تنگه هرمز

جواد کریمی قدوسی گفت: طرح انسداد تنگه هرمز تاکنون به امضای ۱۵۰ نفر از نمایندگان رسیده و قرار است که این طرح پس از امضای ۲۵۰ نفر از نمایندگان به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شود.
وی با اشاره به روند جمع آوری امضاء در این باره گفت: اکثریت امضاءکنندگان این طرح به هنگام امضا عنوان می کردند که آمادگی دارند تا همانند یک سرباز در زمان اجرای طرح به وظیفه خود عمل کنند.
وی با بیان اینکه جهان غرب سرنوشت آینده خود را وابسته به صدور نفت از تنگه هرمز می داند افزود: طبق گفته رئیس ستاد کل نیروهای مسلح یکی از طرح های روی میز کار این ستاد طرح بستن تنگه هرمز است، نیروهای مسلح ما اعم از ارتش و سپاه رزمایش های موفقی را در حوزه دریایی در تنگه هرمز داشته اند.
به گزارش فارس نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انسداد تنگه هرمز تا زمان لغو تمامی تحریم های اعمال شده علیه ایران ادامه داشته و پس از لغو تمامی تحریم ها دولت می تواند با رعایت ۱۴ شرط تنگه را برای عبور و مرور کشتی ها باز کند که اخذ ۳ درصد از بهای نفت صادر شده از تنگه هرمز از کشورهای واردکننده نفت منطقه خلیج فارس (کشورهای اروپایی و آمریکا) و واریز آن به حساب خزانه داری بانک مرکزی از جمله این شرایط است.


بولتن نیوز | bultannews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مهدی:

    سربازن امام زمان تنگه هرمز را ببندید ببینید که امریکا هیچ قلتی نمواند بکند تا تام تهریمارا بردارد بد بازش کنید خدا یارتا باشد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.