جزئیات همکاری نیروی انتظامی و شهرداری برای اکران فیلم‌های ماه مبارک رمضان

امسال نیروی انتظامی و شهرداری با همکاری و حمایت ویژه‌ای برای اکران فیلم‌های ویژه ماه مبارک رمضان به استقبال سینما‌ها می‌آیند.

حبیب کاوش،سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص طرح ویژه اکران ماه مبارک رمضان گفت:این طرح همانند سالهای گذشته با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی با رعایت ضوابط و مقررات اجرا می‌شود.
وی گفت:بلیت فیلم سینمایی “کلاه‌قرمزی” به کارگردانی ایرج طهماسب،”تو ومن” به کارگردانی محمد بانکی،”راه بهشت” به کارگردانی مهدی صباغ زاده در طرح ویژه ماه مبارک رمضان به صورت نیم‌بها،به مخاطبان عرضه می‌شود.
کاوش با بیان این‌که برای فیلم‌های سینمایی که اعلام آمادگی کنند،امتیازاتی ویژه قائل می‌شویم؛ تصریح کرد:یکی از این امتیازات این است که فیلم‌هایی که در این مدت به روی پرده بروند؛ایام ماه رمضان جزو هفته‌های اکرانشان محسوب نخواهد شد و همچنین در ماه مبارک رمضان قیمت بلیط سینما از ساعت ۲۱ به بعد نیم بها خواهد بود.
سخنگوی شورای صنفی نمایش همچنین در پاسخ به اینکه حوزه هنری از اکران فیلم ‌های سینمایی طرح ویژه ماه مبارک رمضان خوداری می‌کند،اظهار داشت:‌این موضوع به حوزه هنری مربوط می‌شود که ویا درحال حاضر تصمیم گرفته از اکران فیلم‌ها خودداری کند،‌اما در نهایت ما کار خود را انجام می‌دهیم./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.