جزئیاتی از نشست اخیر دستگاه های جاسوسی کشورهای عربی با موساد

تلاش دستگاه های جاسوسی غربی برای تضعیف مقاومت لبنان:

برخی از منابع آگاه از نشست مشترک سران و مسئولین دستگاه های جاسوسی عربستان، قطر، اردن، ترکیه و … با “تامیر پارادو” رئیس موساد در یکی از کشورهای عربی خبر دادند. جمع آوری حجم زیادی از اطلاعات دقیق و مهم درباره سلاح های حزب الله و تلاش برای رخنه به عمق این حزب از دیگر موضوعات مهمی بود که در نشست مشترک بین سران امنیتی و جاسوسی عرب و رژیم صهیونیستی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه ۵۹۸، برخی از منابع آگاه از نشست مشترک سران و مسئولین دستگاه های جاسوسی عربستان، قطر، اردن و … با “تامیر پارادو” رئیس موساد در یکی از کشورهای عربی خبر دادند.

منابع خبری با انتشار اهداف این نشست، تمرکز حاضرین در این جلسه را بر روی راه های مقابله جدید با مقاومت اسلامی لبنان و بررسی راه کارهای مختلف برای سقوط بشار اسد عنوان نمودند.

به گفته منابع آگاه، یکی از ماموریت های مشترکی که در نشست مذکور به دستگاههای جاسوسی عربی و همچنین موساد محول شده است، تمرکز بر خاک لبنان و تلاش برای تحت نظر قرار دادن فعالیت جنبش حزب الله آن هم به شکل گسترده و فراگیر است.

اسلام تایمز در این خصوص نوشت: جمع آوری حجم زیادی از اطلاعات دقیق و مهم درباره سلاح های حزب الله و تلاش برای رخنه به عمق این حزب از دیگر موضوعات مهمی بود که در نشست مشترک بین سران امنیتی و جاسوسی عرب و رژیم صهیونیستی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در حالیکه به نظر می رسد که کشورهای عربی خائن منطقه با رژیم صهیونیستی برای ضربه زدن به حزب الله دست به یکی کرده اند اما در عین حال همینان طی سالهای اخیر شکست سنگین و مفتضحانه اطلاعاتی از این حزب خورده اند.

این در حالی است که در رژیم صهیونیستی نهادهای اطلاعاتی و جاسوسی رکن اصلی این رژیم و ارتش و جنگ های آن به شمار می آید و نه تنها رکن پیروزی و شکستهای آن بلکه رکن دستاوردهای امنیتی و نظامی اسرائیل است.

از سوی دیگر مقامات صهیونیستی بارها به نفوذ ناپذیری حزب الله اذعان کرده اند. “شلومو موفاز” یکی از افسران بلندپایه نظامی رژیم صهیونیستی و مسئول سابق بخش لبنان در موساد با اشاره به چندین بار شکست اطلاعاتی سیا و موساد در لبنان گفت: این شکست های پی در پی بیانگر مهارت اطلاعاتی و کاملا حرفه ای حزب الله است که در عین حال از توانمندی های فناوری بسیار پیشرفته نیز برخودار است. وی تاکید کرد که حزب الله توانمندی اش را بعد از جنگ ۲۰۰۶ تقویت کرده است.

این افسر صهیونیستی همچنین به این موضوع اعتراف کرد که حزب الله علاوه بر برخوداری از توانمندی و قابلیت های بالا، دستگاه امنیتی بسیار منضبط ، منسجم و پیوسته ای دارد و کسی نمی تواند بدون اجرای تحقیقات و بررسی های بسیار دقیق و عمیق در لایه ها و سطوح مختلف آن نفوذ کند. چنین دستگاه امنیتی را حتی کشورها نیز ندارند.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.