جزئیات آغاز سریال «ستایش ۲»

پخش مجموعه تلویزیونی ستایش ۲ از هفته آینده، ۲۷ دی ماه به صورت هفتگی آغاز می‌شود.

به گزارش ممتازنیوز، مجموعه جدید سعید سلطانی قرار است شب‌های جمعه ساعت ۲۰ و ۵۰ دقیقه روی آنتن شبکه سیما برود.

تکرار مجموعه‌ی «ستایش ۲» نیز شنبه‌ها ساعت ۱۴ و ۳۰ خواهد بود.

هم اینک خلاصه‌ای از سری اول «ستایش» در حال پخش است. پخش خلاصه قسمت‌های سری اول مجموعه تلویزیونی «ستایش» به منظور آماده‌سازی فضای ذهنی مخاطبان برای شروع سری جدید آن انجام می‌شود.

سری نخست این مجموعه درباره‌ی پدری به نام حشمت فردوس بود که برای سرپرستی گرفتن نوه‌هایش به مقابله با ستایش، همسر پسرش می‌پردازد و گره‌های داستان و سایر رویدادهای آن نیز در همین تعقیب و گریزها صورت می‌گیرد.

نویسندگی این سریال را همچون سری گذشته سعید مطلبی برعهده دارد.

«ستایش ۲» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه است که به تهیه‌کنندگی آرمان زرین کوب اکنون روزهای پایانی تصویربرداری خود را پشت سر می‌گذارد.

داریوش ارجمند، نرگس محمدی، مهدی سلوکی، سیما تیرانداز، حدیث میرامینی، امیر محمد زند، رامسین کبریتی – در سری جدید بازی دارند.

در خلاصه داستان سری دوم آمده است: ۲۲ سال از فرار ستایش و فرزندانش می گذرد. اینک هر سه با هویتی دروغین و با نام فامیل رودباری زندگی می کنند. ستایش آسوده خاطر از اینکه با تغییر هویت خود و فرزندانش برای همیشه ازچنگ حشمت فردوس گریخته اند. او حالا صاحب رستورانی در رامسر است و اعتبار و شهرتی نیکو دارد و هرگز تصور نمی‌کند که سرنوشت، یک‌بار دیگر او و حشمت فردوس را رودرروی هم قرار دهد.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. پیمان:

    alie.harf nadare

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.