جزئیات اجرای طرح های مهر ماندگار وزارت نیرو در استان همدان

از مجموع ۲۷۰ طرح وزارت نیرو ۸ طرح مهرماندگار این وزارتخانه در استان همدان اجرا می شود که از مهمترین آنها میتوان به احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر همدان و رزن اشاره کرد.

مرتضی عزالدین مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: ۲ از مهمترین طرح های مهرماندگار وزارت نیرو در استان همدان مربوط به شرکت آب و فاضلاب این استان است که تاثیر بسزایی در جلوگیری از آلودگی آب های زیرزمینی و ارتقا سلامت عمومی شهر را به دنبال دارد .
وی افزود: در شهر همدان بخش مایع تصفیه خانه این شهر جزو طرح های مهر ماندگار است که کل مراحل اجرا و احداث این تصفیه خانه با اعتباری بالغ بر ۵۲۰ ملیارد ریال ساخته شده است .
عزالدین ادامه یکی دیگر از طرح های آب و فاضلاب این استان در راستای طرح مهر ماندگار وزارت نیرو احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر رزن عنوان کرد و افزود : این تصفیه خانه به همراه شبکه جمع آوری فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ ملیارد ریال ساخته می شود.
وی با بیان اینکه احداث این دو تصفیه خانه کل جمعیت شهر های همدان ،بهار و رزن را پوشش می دهد اظهار داشت : پروژه های آب و فاضلاب جنبه زیست میحیطی داشته و به بهداشت عمومی شهر ها و جلوگیری از آلودگی منابع آب زیر زمینی کمک میکند .
وی خاطرنشان کرد : علاوه بر این دو طرح بزرگ در صورت تامین اعتبارات لازم تصفیه خانه های تویسرکان و اسدآباد همدان تا پایان امسال احداث می شود./س
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جزئیات طرح های دیگر وزارت نیرو در قالب مهرماندگار به شرح زیر است :

۱٫  

نیرو

همدان

آبرسانی به شهر همدان از سد تالوار (بجز تصفیه خانه)

۲٫  

نیرو

همدان

آبرسانی به ملایر از سد کلان

۳٫  

نیرو

همدان

شبکه آبیاری و زهکشی کلان ملایر

۴٫  

نیرو

همدان

شبکه آبیاری و زهکشی گرین

۵٫  

نیرو

همدان

سد سرابی تویسرکان

۶٫  

نیرو

همدان

سد شنجور

۷٫  

نیرو

همدان

تاسیسات فاضلاب شهر همدان (بخش مایع تصفیه خانه)

۸٫  

نیرو

همدان

تاسیسات فاضلاب شهر رزن


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.