جزئیات انتشار فیلم درباره انتقال عمدی ویروس کرونا به ۲۰۰ نفر

ایسنا/خوزستان جانشین فرمانده انتظامی اهواز گفت: از ابتدای آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون هیچ فردی که عمدا ویروس را به دیگران منتقل کند، در این شهرستان دستگیر نشده است.

سرهنگ کیومرث کشوری، در خصوص انتشار کلیپی در مورد دستگیری فردی که ۲۰۰ نفر را به عمد در اهواز به کرونا مبتلا کرده است، اظهار کرد: این موضوع یک مورد خاص است ولی دستگیری در این زمینه اصلا نداشتیم.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: متأسفانه طی چند مدت اخیر یک سری افراد معلوم الحال به دنبال انتشار مطالب قدیمی با عناوین دروغی یعنی تلفیق فیلم قدیمی با صدای جدید هستند.

جانشین فرمانده انتظامی اهواز تصریح کرد: در شهرستان اهواز از ابتدای شروع ویروس کرونا تاکنون حتی یک مورد نداشتیم که فردی به صورت عمدی نسبت به انتقال ویروس اقدام کرده باشد.

کشوری بیان کرد: در این فیلم منتشرشده، خودروهای آتش‌نشانی به چشم می‌خورد که با هماهنگی پلیس راهور اجرای یک رزمایش را تشریح می‌کنند و این کلیپ کاملا جعلی و ساختگی است.

وی عنوان کرد: فیلم‌های بسیاری در فضای مجازی بدون کنترل و نظارت منتشر می‌شود که مردم باید نسبت به صحت‌سنجی آن اقدام کنند.

جانشین فرمانده انتظامی اهواز توصیه کرد: مردم بهتر است اخبار و اطلاعات مورد نظر خود را از صدا و سیما و خبرگزاری‌های رسمی دارای تعهد کسب کنند.

کشوری یادآور شد: برخی از این فیلم‌های دروغین گاهی مواقع به دلیل دشمنی با افراد در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ گاهی حتی اسم افراد مطرح شده یا موضوع اعلامی نیز وجود خارجی ندارد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.