جزئیات بخش ˝مسابقه فیلم و عکس دانشجویی ˝ اعلام شد

اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران ، بخش ˝مسابقه فیلم و عکس دانشجویی˝ را با همکاری معاونت فرهنگی وزارت علوم و خانه سینمای دانشگاهی ایران برگزار می کند.

به گزارش هنر آنلاین، بخش “مسابقه فیلم و عکس دانشجویی” با توجه به رویکرد آموزشی جشنواره و به منظور تشویق عموم دانشجویان و شرکت کنندگان در کارگاه های آموزشی به استفاده خلاقانه از ابزار تلفن همراه شکل گرفته و دانشجویان سراسر کشور می توانند تا ۱۷ فروردین ماه ۹۲ آثار خود در زمینه فیلم و عکس های موبایلی را در این بخش به رقابت بگذارند.

فرجاد خوشبین دبیر جشنواره فیلم و عکس همراه تهران در این خصوص توضیح داد: پس از برگزاری ۲۰ کارگاه آموزشی و آموزش بیش از ۵ هزار دانشجو ، شاهد استقبال چشمگیر دانشجویان از جشنواره بودیم. با توجه به رویکرد آموزشی جشنواره بخش “مسابقه فیلم و عکس دانشجویی” را با همکاری معاونت فرهنگی وزارت علوم و خانه سینمای دانشگاهی ایران در دانشگاه های سراسر کشور برگزار می کنیم.

وی تصریح کرد: دانشجویانی که می خواهند برای این بخش اثر بفرستند حتما باید در مرحله ارسال آثار از طریق پایگاه اینترنتی گزینه بخش مسابقه دانشجویی را انتخاب کنند.

وی تاکید کرد که داوری آثار این بخش به صورت جداگانه انجام خواهد شد و آثار برتر هر یک از بخش های فیلم و عکس همزمان با برگزاری جشنواره در معرض دید عموم قرار می گیرند.

طبق فراخوان ، جوایز این بخش که از محصولات شرکت سامسونگ انتخاب شده اند شامل گوشی گلکسی اس مینی برای هر یک از نفرات اول بخش های فیلم و عکس ، یک دستگاه هندی کم برای نفرات دوم و یک عدد دوربین عکاسی برای نفرات سوم در نظر گرفته شده است.

دبیران کانون های فیلم و عکس دانشگاه ها می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فراخوان با دبیرخانه جشنواره و یا خانه سینمای دانشگاهی ایران تماس بگیرند.

اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با دبیری فرجاد خوشبین اردیبهشت ماه ۹۲ در تهران و دیگر استان های کشور برگزار می گردد.

انتهای پیام/

 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.