جزئیات برنامه‌های سفر احتمالی دکتر روحانی به نیویورک

فروردین ۱۴۰۳

خزاعی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تشریح کرد؛

نماینده دائم ایران در سازمان ملل با اشاره به خبرها انتشار یافته دربارهٔ سفر “حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی” به نیویورک گفت: ما همچنان منتظر اعلام نهایی وی برای این سفر هستیم و برای این منظور نیز برنامه‌هایی را در نیویورک پیش‌بینی کرده‌ایم.

“محمد خزاعی” نماینده دائم ایران در سازمان ملل در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به روند پرونده هسته‌ای کشورمان گفت: در ارتباط با این مسئله باید سایر دوستان و عزیزانی که مسئولیت این موضوع را دارند، نظر دهند.
 
وی با بیان اینکه عزم همیشه جمهوری اسلامی ایران همواره بر آن بوده است که شفافیت برنامه‌ هسته‌ای کشورمان را نشان دهد، گفت: ایران همواره در تلاش برای اثبات این مطلب ایت که پرونده هسته‌ای کشورمان، برنامه‌ای در جهت استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای و در چارچوب و مقررات ان پی تی است و بر همین اساس نیز در آینده گام برخواهد داشت.  
 
نماینده دائم ایران در سازمان ملل تصریح کرد: دکتر روحانی نیز اعلام کرده که جمهوری اسلامی ایران برای هرگونه گفتگو در این زمینه آمادگی دارد. 
 
خزاعی در ادامه با اشاره به خبرها انتشار یافته دربارهٔ سفر “حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی” به نیویورک گفت: ما همچنان منتظر اعلام نهایی وی برای این سفر هستیم و برای این منظور نیز برنامه‌هایی را در نیویورک پیش‌بینی کرده‌ایم.  
 
نماینده دائم ایران در سازمان ملل در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با ورود دکتر روحانی به نیویورک از سخنرانی‌های وی در مجمع عمومی و جلسه خلع سلاح در ظرفیت رئیس غیرمتعهدها استفاده کنیم؛ همچنین در صورت تایید قطعی سفر دکتر روحانی جزئیات دیگر این برنامه را متعاقبا اعلام خواهیم کرد. 

انتهای پیام/  
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.