جزئیات برگزاری ترم تابستانی دانشگاه خوارزمی اعلام شد

دانشگاه خوارزمی با ابلاغ آیین نامه‌ای جزئیات و شرایط حضور دانشجویان در ترم تابستانی این دانشگاه را تشریح کرد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، طبق دستورالعمل شورای آموزشی آیین نامه آموزشی کلاس­ های ترم تابستان دانشگاه خوارزمی تمامی کلاس های ترم تابستانی دانشجویان در  چهار هفته غیرحضوری و یک هفته امتحان نیز به صرت مجازی برگزار می شود.

همچنین ثبت­ نام ترم تابستان دانشجویان صرفاً به صورت الکترونیکی و توسط سامانه گلستان دانشگاه خوارزمی قابل انجام است و دانشجویان از ۲۴ خرداد تا ۳ تیر ماه می توانند در این کلاس ها ثبت نام کنند

دروس دو واحدی ۸ ساعت در هفته، دروس سه­ واحدی ۱۲ساعت در هفته و دروس چهار واحدی ۱۶ساعت در هفته تشکیل می شود همچنین حداکثر واحد قابل اخذ در ترم تابستان ۶ واحد است ضمن اینکهحذف و اضافه در ترم تابستان امکان­­پذیر نیست.

بر اساس اعلام دانشگاه خوارزمی شهریه ترم تابستان دانشجویان پس از ثبت نام و انتخاب واحد از دانشجو دریافت می شود و به هیچ عنوان قابل استرداد نیست و  در صورت ثبت­ نام و عدم مراجعه، انصراف و یا حذف دروس انتخاب شده توسط دانشجو به هر دلیل، شهریه واریز شده به هیچ عنوان قابل استرداد نیست.

همچنین در صورتی که درس یا درس­ هایی به علت نرسیدن به حدنصاب لازم حذف شود، شهریه پرداختی پس از طی مراحل اداری قابل بازگشت خواهد بود و دانشجو در انتخاب واحد باید دقتکند که امتحانات پایان ترم دروس انتخابی تداخل زمانی نداشته باشد.

 حضور مجازی دانشجو در تمام جلسه­ های هر درس­ الزامی است و اگر غیبت دانشجو در هر درس از سه جلسه تجاوز کند، مطابق آیین­ نامه و مقررات آموزشی نمره صفر در آن درس منظور خواهد شد. در صورت ارائه دلیل و تشخیص موجه بودن غیبت تا قبل از شروع زمان آزمونهای پایان ترم، درس مورد نظر حذف می­ شود.

بر اساس تاکید دانشگاه خوارزمی، دانشجویان سایر دانشگاه ­ها در زمان ثبت ­نام فرم میهمان از دانشگاه مبدا را (که در آن نام دانشگاه مبدا، شماره ملی، عنوان درس، تعداد واحد درسی، شماره نامه ثبتی و تاریخ نامه که به تایید مدیریت امور آموزشی دانشگاه مبدا رسیده است، قید شود) دریافت کرده و در سامانه گلستان بارگذاری کنند و عواقب هر گونه مغایرت در واحدهای اخذ شده توسط دانشجو با فرم میهمان برعهده دانشجو است و دانشگاه هیچ­ گونه مسئولیتی در خصوص تغییر، جابجایی، حذف و مکاتبه با دانشگاه مبدا در خصوص این مغایرت و یا بازگشت شهریه را ندارد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.