جزئیات تحویل سیم کارت های رایتل

به گزارش ممتازنیوز، شاهین آرپناهی در توضیح نحوه فروش سیم‌کارت‌های رایتل گفت: متقاضیان به خرید سیم کارت‌های دائمی و اعتباری رایتل می‌توانند هم از طریق دفاتر پیشخوان دولت و هم از طریق سایت رسمی رایتل به آدرس www.rightel.ir اقدام کنند و ۷۲ ساعت بعد سیم‌کارت‌های خود را در آدرس ارائه شده خود دریافت کنند.
وی درباره گوشی‌هایی که قابلیت کاربرد سیم‌کارت رایتل را دارند توضیح داد: تقریبا کلیه گوشی‌هایی که تولید سال‌های اخیر هستند، ۳G را پشتیبانی می‌کنند، البته این حرف الزاما به معنای پشتیبانی کردن یک سرویس خاص مثل تماس تصویری نیست.
آرپناهی تصریح کرد: با این حال به جهت رفاه حال مشتریان لیست گوشی‌هایی که شبکه ۳G را پشتیبانی می‌کنند در سایت رایتل قرار داده شده است.
مدیرکل برند و ارتباطات افزود: لازم به ذکر است فروش سیم‌کارتهای اعتباری این اپراتور از ابتدای پائیز و در جشنواره باران رایتل آغاز شده است.
لیست تلفن‌های همراه که با شبکه رایتل (۳G) همخوانی دارند در سایت اپراتور سوم تلفن همراه اعلام شده و تاکید شده که این لیست بر اساس گوشی‌های سفارش ایران تهیه شده است و صرفا جهت اطلاع بوده و هیچگونه مسئولیتی را متوجه شرکت رایتل نمی کند.
این لیست با سه پروتکل زیر ارائه شده است:
۱. با قابلیت کارکرد در شبکه نسل سوم تلفن همراه
۲. با قابلیت کارکرد در شبکه نسل سوم تلفن همراه/ امکان مکالمه تصویری نرم افزاری
۳. قابلیت کارکرد در شبکه نسل سوم تلفن همراه/ امکان مکالمه تصویری نرم‌افزاری / مکالمه تصویری مبتنی بر شبکه نسل سوم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.