جزئیات تکان دهنده از نحوه شهادت نوجوان ۱۷ ساله توسط عوامل آل خلیفه

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه الوفاق در گزارشی جزئیات شهادت “علی حسن نعمه” هفده ساله به دست نظامیان رژیم بحرین را منتشر کرده است.

این پایگاه آورده است : شاهدان عینی از یورش نظامیان به تظاهرات مسالمت آمیز خبر دادند و اینکه نظامیان در کوچه های روستای “صدد” مخفی شده اند و هنگامی که علی نعمه را مشاهده کرده اند به سوی وی از فاصله نزدیک تیراندازی کرده اند.

الوفاق بیان کرد: تیراندازی به وی سبب افتادنش بر روی زمین شده و یکی از نظامیان رژیم بر روی سینه وی پا گذاشته و در ادامه حدود بیست متر علی نعمه را بر روی زمین کشیده اند.

این پایگاه افزود: شیوه قتل علی نعمه بیانگر تلاش رژیم برای قتل عمدی مردم است، زیرا نظامیان رژیم ضمن شکنجه این شهید اقدامی برای رساندن وی به مراکز درمانی به عمل نیاورده اند.

الوفاق بیان کرد: معاینه جسد علی نعمه آثار کشیده شدن وی  بر روی زمین را به خوبی نشان می دهد همچنین آثار کوفتگی در بدن وی به خوبی هویدا بود.

شاهدان عینی شرکت کننده در تظاهرات در این باره می گوید: هنگام تظاهرات مسالمت آمیز ما، گشتی های رژیم با سرعت سرسا آور به سوی ما یورش بردند وما از ترس زیر گرفته شدن گریختیم.

این شاهدان افزودند: ما معمولا پس از اینکه نظامیان به مراکز خود باز می گردند، در جستجوی ادامه تظاهرات مسالمت آمیز خود هستیم.

ما برای رسیدن به میدان روستا برای ادامه تظاهرات خود کوچه تنگ و باریکی را انتخاب کردیم که ناگاه مشاهده کردیم نظامیان در کمین ما نشسته اند.

شهید علی نعمه در پیشاپیش ما حرکت می کرد طول این کوچه هشت متر بیشتر نبود و شهید علی نعمه هنگامی که به پایان آن رسید قاتل سلاح خود را به سوی وی نشانه رفت و فاصله این نظامی با شهید سه متر بیشتر نبود.

این شاهد می گوید: شهید علی نعمه با شلیک این نظامی بر روی زمین افتاد و این قاتل پای خود را بر روی سینه شهید نهاد این واقعه در ساعت یازده شب رخ داد.

وی می افزاید : ما کوشیدیم که شهید را از دست نظامیان خارج کنیم، اما آنها با گازهای خفه کننده به ما یورش بردند و همانند باران، گازها را بر سر و صورت ما ریختند.

این شاهد عینی می گوید: پس از ده دقیقه، نظامیان رژیم شهید را بر روی زمین کشیدند و از محل افتادنش بر روی زمین در کوچه تنگ به خیابان آوردند و بیست متر وی را بر زمین کشیدند و آمبولانس ساعت ۱۲:۲۰دقیقه یعنی ساعت ده دقیقه بعد به محل آمد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.