جزئیات جشنواره ارغوان رایتل

۱۱اردیبهشت،

 

جشنواره بهاری رایتل با عنوان ارغوان آغاز شد.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، این جشنواره که از فروردین ماه آغاز شده و تا پایان خرداد ماه ۹۲ادامه دارد، ویژه تمامی مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی، اعتباری و دیتای رایتل است.
دراین جشنواره محصولات و خدمات رایتل، متناسب با سلیقه‌ها و نیازهای مختلف، به صورت بسته‌ها و طرح‌های گوناگون در اختیار متقاضیان خرید و مشترکان انواع سیم‌کارت های رایتل قرار می‌گیرد.
در طول مدت برگزاری جشنواره ارغوان، انواع سیم کارت های رایتل با پیش شماره ها و قیمت های متفاوتی عرضه می‌شوند.
همچنین در طول برگزاری این جشنواره، خرید سیم کارت دائمی رایتل به دو صورت منفرد و همراه با گوشی ممکن است.
در طرح سیم‌کارت منفرد، خریداران سیم‌کارت دائمی رایتل در جشنواره ارغوان، علاوه بر دریافت سیم‌کارت دائمی به قیمت ۱۲۰ هزار تومان مجموعه‌ای از محصولات و خدمات رایتل را شامل مکالمه تصویری نامحدود، ۵۰۰ مگابایت اینترنت و ۱۲۰ پیامک برای مدت ۳۰ روز به همراه یک عدد سیم‌کارت اعتباری هدیه خواهند گرفت.
رایتل برای آن دسته از علاقمندان استفاده از فناوری و خدمات نسل سوم که علاوه بر سیم‌کارت، تمایل به خرید گوشی هوشمند ۳G نیز دارند، با همکاری شرکت سامسونگ، بسته ویژه‌ای را عرضه می‌کند. این بسته شامل یک عدد سیم‌کارت دائمی با ۵۰ درصد تخفیف هزینه مصرف تا سقف ۱۲۰ هزار تومان در چهار دوره و یک دستگاه گوشی هوشمند سامسونگ با تخفیف شرکت مایکروتل است.
شرایط استفاده از اعتبار هدیه برای خریداران بسته سیم‌کارت و گوشی بدین ترتیب است که مهلت استفاده از مبلغ اعتبار، ۴ دوره متوالی پس از اولین قبض از تاریخ خرید مشتری محاسبه می‌شود.
۵۰ درصد تخفیف روی کارکرد هر قبض مشترک تا سقف ۴۰ هزار تومان در هر دوره و حداکثر ۱۲۰ هزار تومان طی ۴ دوره متوالی اعمال می‌شود. این تخفیف در صورت فروش سیم‌کارت به شخصی دیگر منقضی می‌شود.
به خریداران سیم‌کارت اعتباری رایتل در جشنواره ارغوان، علاوه بر سیم‌کارت اعتباری به قیمت ۲۰ هزار تومان مجموعه‌ای از خدمات رایتل، شامل ۵۰۰ مگابایت اینترنت و ۰ هزار تومان شارژ برای مدت ۳۰ روز هدیه خواهد شد.
در طول مدت برگزاری جشنواره ارغوان، سیم‌کارت دیتای رایتل به صورت منفرد، همراه با انواع بسته‌های اینترنت و یا مودم USB نسل سوم و با تخفیف‌های شش ماهه و یک ساله عرضه می‌شود.
خریداران سیم کارت دیتای رایتل در جشنواره ارغوان، علاوه بر دریافت سیم‌کارت دیتا به قیمت ۲۰ هزار تومان مجموعه‌ای از خدمات رایتل را شامل ۵۰ مگابایت اینترنت و ۵۰ پیامک فارسی برای مدت ۳۰ روز هدیه خواهند گرفت.
در طرح سیم‌کارت و بسته اینترنت علاقمندان می‌توانند علاوه بر سیم‌کارت دیتا، یکی از بسته‌های اینترنت تعیین شده را نیز به دلخواه خود خریداری کنند.
طرح سیم‌کارت، بسته اینترنت و مودم USB نسل سوم نیز مناسب مشترکانی است که برای استفاده از سیم‌کارت دیتای رایتل و برقراری ارتباط نیاز به مودم داشته باشند. در صورت خرید بسته‌های ۹۰ روزه پایه، پیشرفته و حرفه‌ای، قیمت مودم مربوطه به ترتیب شامل ۱۰، ۱۰ و ۴۰ تخفیف خواهد شد.
در طرح خرید یک ساله نیز در صورت خرید یک ساله سیم‌کارت، بسته اینترنت و مودم USB نسل سوم قیمت سیم‌کارت و مودم به ترتیب شامل صد درصد و ۷۰ درصد تخفیف خواهد شد.
جزئیات بیشتر از طرح ارغوان رایتل ویژه فصل بهار روی پایگاه اینترنتی این اپراتور به نشانی www.rightel.ir قرار دارد.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.