جزئیات حمله مرد شیشه ای به ۱۲ شهروند/ درخواست مردم از پلیس و قوه قضائیه

به گزارش خبرنگار مهر در محل حادثه در حالی که چندین ساعت از  وقوع حادثه مرگبار حمله مرد شیشه ای به ۱۲ شهروند در خیابان شهید مدنی تهران می گذرد آرامش به این خیابان باز گذشته و مردم زندگی عادی خود را ادامه می دهند این در شرایطی است که هنوز تعدادی از کسبه محل از این اقدام در بهت و حیرت بوده و خواستار دستگیری سریع و برخورد قاطع پلیس با عامل این جنایت شدند.

یکی از کسبه که دارای مغازه میوه فروشی است در رابطه با جزئیات حادثه به خبرنگار مهر گفت: حوالی ظهر بود که قصد داشتم مغازه را برای استراحت تعطیل کنم که متوجه سر و صدایی شدم وقتی به خیابان آمدم مرد خشمگینی را در چند متری خود دیدم که با سلاح سرد اقدام به مجروح کردن رهگذران خیابان  می کرد. هیچ چیز جلودار مرد خشمگین نبود و او همانطور که فحاشی می کرد هر فردی را که جلوی او قرار می گرفت مجروح می کرد.

یکی دیگر از اهالی محل که خانه اش در چند متری محل حادثه بود به خبرنگار مهر گفت: عامل جنایت حالت عادی نداشت و اصلا نمی دانست چکار می کند او به قدری خشمگین شده بود که حتی قصد داشت به مغازه ها نیز حمله کند.

در همین حال صاحب یکی از طلافروشی های محل با شرح دادن ماجرا از پلیس و دستگاه قضایی خواست با این مجرمان به شدت برخورد کنند و تاکید کرد محله نظام آباد و خیابان مدنی یکی از مناطق جرم خیز پایتخت است که  ابتدا نیاز به پاکسازی و سپس نیاز به فرهنگ سازی دارد. پلیس باید همانند منطقه خاک سفید این محله را از وجود اراذل و اوباش، معتادان و کیف قاپان پاک‌سازی کند. ما حق داریم در محله ای به کسب و کار بپردازیم که امنیت آن تامین شده باشد.

یکی از جوانان محله نیز با بیان اینکه محله نظام آباد و خیابان مدنی دارای چند اراذل و اوباش بود که پلیس با آنها برخورد کرد گفت: درست است که این محله اراذل و اوباش و گردنکش ندارد اما متاسفانه شیشه و مواد روانگردان در این محله بیداد می کند و پلیس باید فکری به حال معتادان و برخورد با آنها کند. چرا با معتادان شیشه نباید مانند سایر معتادان برخورد شود و آنها نیز دستگیر و به زندان بیفتند. امروز معضل شیشه در برخی از مناطق تهران از سرقت کیف قاپی بیشتر است. مردی که امروز مرتکب این جنایت شد نیز یکی از معتادان شیشه بود.

در ادامه با حضور خبرنگار مهر در بیمارستان امام حسین (ع) یکی از مجروحان این حادثه که پسر جوانی بود در مورد وقوع حادثه گفت: در حال عبور از خیابان مدنی بودم که مرد خشمگینی را دیدم که با سلاح سرد در حال حمله به شهروندان است و اقدام به فحاشی می کند. مرد مسلح قصد داشت به چند دختر جوان حمله کند که بلافاصله خودم را به او رسانده و مانع این کار شدم اما مرد خشمگین که به هیچ چیز توجه نداشت با سلاح سرد چند ضربه به دست و شکم من زد.

گفتنی است حال مجروحان این حادثه روبه بهبودی است و به گفته یکی از پرستاران بیمارستان، تیم پزشکی تمام تلاش خود را برای بهبود حال مجروحان حادثه انجام داده است.

به گزارش مهر ظهر امروز ۲۴ مهر مرد جوانی که بر اثر استفاده از ماده مخدر شیشه دچار توهم شده بود به شهروندان در خیابان شهید مدنی حمله کرد. در اثر این حمله یک نفر جان خود را از دست داد و ۱۱ نفر نیز مجروح شدند.

هم اکنون تلاش ماموران پلیس پایتخت برای دستگیری مرد شیشه ای ادامه دارد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.