جزئیات دیدار عسگراولادی و اعضای موتلفه با روحانی

۰۱ تیرماه ۱۳،

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
جمعی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی به همراه حبیب‌الله عسگراولادی صبح دوم تیر ماه با حسن روحانی رییس‌جمهور منتخب دیدار کردند.

ایسنا نوشت: حمیدرضا ترقی یکی از اعضای موتلفه اسلامی با اشاره به این دیدار اظهار کرد: آقای عسگراولادی در این دیدار ضمن تبریک به آقای روحانی، آمادگی حزب موتلفه برای پشتیبانی از رییس‌جمهور منتخب را برای غلبه بر مشکلات فراروی دولت تازه اعلام کردند.

وی افزود: اعضای شورای مرکزی پیشنهاداتی دربارهٔ رفع مشکلات اقتصادی و گسترش دیپلماسی عمومی با استفاده از ظرفیت احزاب و ضرورت تقویت جایگاه احزاب در کشور را مطرح کردند.

ترقی ادامه داد: آقای روحانی نیز با اشاره به شناخت بیش از ۴۰ ساله خود از حزب موتلفه و مبارزات این حزب، انتخابات اخیر را موهبتی الهی برای کشور دانست و دستاورد بزرگ انتخابات را اعتماد مردم به نظام و تثبیت جمهوریت و اسلامیت آن عنوان کرد.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: آقای روحانی همچنین به نقش استثنایی مقام معظم رهبری در انتخابات اشاره کرد و در نهایت تاکید داشت که با تمام وجود برای استحکام نظام و کاهش بار رهبری در دولت آینده تلاش خواهند کرد و از کمک احزاب و بویژه حزب موتلفه نیز استفاده خواهد کرد.

وی دربارهٔ اینکه آیا در مورد استفاده از اعضای حزب موتلفه اسلامی در کابینه دولت تازه بحثی مطرح شد یا نه؟ پاسخ داد: نه.

در این دیدار محمد‌نبی حبیبی، اسدالله بادامچیان، عبدالرضا مصری، مصطفی میرسلیم، حمیدرضا ترقی، محمدعلی امانی، علی بنایی و فاطمه رهبر به همراه حبیب‌الله عسگراولادی حضور داشتند.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.