جزئیات دیدار موتلفه اسلامی با آیات عظام قم/مراوده سیاسی دائمی موتلفه اسلامی با اصولگرایان

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی به ارائه جزئیاتی از دیدار روز گذشته حزب متبوعش با آیات عظام قم پرداخت.

“محمدنبی حبیبی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، به سفر دیروز هیئتی از موتلفه اسلامی به قم و دیدار آنها با آیات عظام اشاره کرد و اظهار داشت: به مناسبت ۲۶ خردادماه که سالگرد شهدای موتلفه در سال ۱۳۴۴ است، روز گذشته با آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران، آیات عظام علوی گرگانی، جوادی آملی، مکارم شیرازی، صافی گلپایگانی و در نهایت موسوی اردبیلی دیدار داشتیم.
 
وی افزود: خانواده‌های شهدای ۲۶ خرداد و برخی دیگر از شهدای موتلفه اسلامی، همچنین تعدادی از اعضای شورای مرکزی، بنده، میرسلیم، بادامچیان و رئیس شورای مرکزی در تمام این ملاقات‌ها حضور داشتیم.
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی موضوعات مطرح شده در این دیدارها را در دو بخش موضوعات مربوط به شهدای ۲۶ خرداد و دیگری مسائل روز کشور عنوان و اضافه کرد: در این دیدار کلیاتی را به عنوان تحلیل‌های حزب موتلفه خدمت آیات عظام ارائه کردیم و آنها نیز پیرامون مسائل روز به ویژه در برخی موضوعات خاص کشور تمرکز ویژه‌ای داشتند.
 
حبیبی همچنین تاکید کرد: این ملاقات‌ها به وجه بسیار شایسته‌ای انجام شد، ما نیز سپاسگزار آیات عظام و شکرگزار خداوند از این توفیق بدست آمده هستیم.
 
عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه رهنمودهای مراجع عظام تقلید همواره بسیار مهم و مورد توجه مجموعه حزب و حتی مردم نیز قرار می‌گیرد، تصریح کرد: مردم ایران دیندار هستند و معتقدات دینی آنها در همه امور انقلاب و کشور موضوعی بسیار بااهمیت است، به همین جهت مطالبی که از سوی علما و مراجع تقلید و “مقام معظم رهبری” اظهار می‌شود، به عنوان یک نقشه راه همواره مورد توجه مردم نیز قرار می‌گیرد.
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی پیرامون دیدار حزب موتلفه با تشکل‌های دیگر اصولگرایی نیز خاطرنشان کرد: ارتباط ما با اصولگرایان فصل خاصی نداشته و موضوعی است که همواره در دستور کار دائمی موتلفه اسلامی قرار دارد. طبیعی است، زمانی که به انتخابات نزدیک می‌شویم این ارتباطات قوت بیشتری پیدا می‌کند، بنابراین موتلفه مراوده با اصولگرایان را از جمله کارهای سیاسی دائمی خود تلقی می‌کند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.