جزئیات قتل اعضای یک گروه موسیقی ایرانی در نیویورک

سه نفر از اعضای یک گروه موسقی راک ایرانی به نام «یلو داگز» (سگهای زرد) در نیویورک، به دست عضو اخراجی گروه به قتل رسیدند.

به گزارش ابرتازه ها به نقل  از بولتن نیوز، این سه نفر به نام های آرش فرازمند، سروش فرازمند و علی اسکندریان توسط یکی از اعضای اخراجی یکی دیگر از گروهی های راک ساکن بروکلین نیویورک به نام «فریکیز» که «علی اکبر رفیعی» نام داشته در بروکلینِ نیویورک کشته شدند.

افراد به قتل رسیده، همگی از اعضای یک گروه موسیقی زیرزمینی راک ایرانی به نام«سگ های زرد» بودند. بنابر آخرین اخبار واصله و نیز اظهارنظر رئیس پلیس نیویورک، علی‌اکبر رفیعی پاسی پس از نیمه شب یازدهم نوامبر(دوشنبه) فردی با مسلسل کالیبر ۳۰۸ وارد محل زندگی این جوانان در محله ویلیامزبرگ شرقی شده و طبقه به طبقه منزل را جست‌وجو کرده و به سمت همه ساکنان محل اقامت سگ‌های زرد شلیک می‌کند؛

سه نفر، را با شلیک گلوله به سر و صورت کشته و نفر چهارم هم از ناحیه دست با شلیک دو گلوله زخمی می‌کند. علی‌اکبر سپس به پشت بام رفته و با شلیک یک گلوله به گلوی خود و سمت مغز، جان خود را نیز می‌گیرد.

به گفتۀ برخی منابع آگاه، فرد ضارب که از اعضای سابق گروه موسیقی زیرزمینی دیگری به نام«فریکیز» بوده و چندی پیش به دلیل فروش وسایل این گروه، اخراج شده بود و گویا رابطۀ دوستانه ای با اعضای گروه «سگ های زرد» نیز داشته است.

«سگ‌های زرد» از گروه‌های مطرح موسیقی راک زیرزمینی در تهران بودند که در سال۲۰۰۶ به عنوان پناه‌جو به آمریکا رفتند. گفتنی است، «سگ های زرد» پس از حضور در فیلم سینمایی «کسی از گربه های ایرانی خبر ندارد» ساختۀ بهمن قبادی حضور یافته و به شهرتی نسبی نیز دست یافته بودند.

بنابر اخباری که از شبکه های اجتماعی این افراد به دست آمده، بسیاری از نزدیکان «علی اکبر رفیعی» از شنیدن چنین خبری شوکه شده اند. همچنین اعضای خانوادۀ او نیز تایید کرده اند که با آن که علی اکبر تا چند سال پیش و در زمانی در ایران زندگی می کرد، فردی بسیار آرام و به گفتۀ آن ها “مظلوم” بوده؛

وقتی دوسال پیش برای دیدن او به امریکا رفته بودند، او را فردی پرخاشگر و عصبی یافته اند و احساس کرده اند، او بسیار تغییر کرده و “دیگر او را نمی شناسند.”

قتل گروه سگ های زردافسران پلیس را در بالای پشت بام محل حادثه

همچنین اخیراً بسیاری از دوستان نزدیک او نیز در وضعیت عصبی اش اظهار نگرانی کرده بودند و حتی سه جوان مقتول(اعضای گروه سگ های زرد) نیز به این تغییر رفتار علی اکبر رفیعی واکنش نشان داده بوده و وضعیتش را نگران کننده و “خطرناک” توصیف کرده بودند.

افسران پلیس را در محل حادثه

پروندۀ این جنایت بسیاری از رسانه های امریکا را به خود معطوف ساخته و از سوی نیروهای پلیس و کارآگاهان خصوصی در حال پیگیری است.


موقعیت دقیق سوق الجیشی محل حادثه


عکسی دیگر از محل حادثه


حضور خودروی امداد پلیس در محل حادثه

The post جزئیات قتل اعضای یک گروه موسیقی ایرانی در نیویورک appeared first on مجله ابرتازه ها.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.