جزئیات مستند تلویزیونی محسن رضایی

۱۳خردادماه،

ممتازنیوز: جزئیات مستند تلویزیونی «محسن رضایی» کاندیدای ریاست جمهوری با نام «سلام بر زندگی» که امشب قرار است پخش شود، مشخص شد.

به گزارش فارس، اولین مستند انتخاباتی محسن رضایی با عنوان «سلام بر زندگی» یک  مستند بیست و پنج دقیقه‌ای است که فیلمساز جوانی به نام یاسر ارباب آن را کارگردانی کرده است. ارباب در توضیح چگونگی ساخت این مستند گفت: این فیلم با تدوین تصاویر سفرهای استانی دکتر رضایی تهیه شده است، فیلم سرشار از صحنه‌های حضور مردمی است که با صحبت‌ها و درد دل‌های خود جذابیت خاصی به سکانس‌های آن بخشیده‌اند. وی ادامه داد: آنچه در تمام این فیلم برای شخص من جذاب بود لحظات روبرو شدن دکتر رضایی با مردم و خانواده‌هایی بود که اغلبشان کم بضاعت بودند.

یاسر ارباب که بیست و هشت ساله و فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشکده صدا و سیماست و تجربه ساخت چند فیلم کوتاه و مستند را دارد، دربارهٔ انگیزه اش برای ساخت این مستند انتخاباتی گفت: این مستند برای من فرصتی بود که همراه با کسی که از کودکی او را به عنوان یکی از قهرمانان دفاع از ایران می شناختم به نقاط مختلف ایران سفر کنم و به طور ملموس با دغدغه‌های مردم کشورم آشنا شوم اما آنچه در این مدت همراهی توجه مرا به خود جلب کرد نوع مواجه دکتر رضایی با مردم و استقبالی بود که آنها از ایشان می کردند.

او می گوید: این فیلم را با حداقل امکانات و با مشورت چند تن از کارگردانان و استادان برجسته سینما به سرانجام رساندم.

کمیته راهبردی ستاد محسن رضایی «سلام بر زندگی» را از میان چند فیلم که کارگردانان مختلفی آنها داوطلبانه و با تولید شده بودند، انتخاب کرده است.

محسن رضایی که با وعده جوانگرایی و مشارکت دادن جوانان در امور مهم کابینه اش وارد میدان انتخابات ریاست جمهوری شده است، از همین آغاز کار با سپردن مسوولیت ساخت اولین فیلم مستند تبلیغاتی اش به یک فیلمساز جوان عملا نشان داده است که در عمل به وعده هایش درنگ نمی کند. مستند اول محسن رضایی به کارگردانی یاسر ارباب امشب ساعت ۲۰:۱۰  از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.