جزئیات معاملات امروز بازار سرمایه ایران

گردآوری توسط گروه اخبار اقتصادی ممتاز نیوز

 

در جریان معاملات امروز بازار سرمایه

امروز یکشنبه ۱۷ اسفند ماه، در پایان معاملات شاخص کل با توجه به افت ۵۰ واحدی در ساعات اولیه در پایان با افت ۱۰۴ واحدی روبرو و در کانال ۶۳ هزار و ۸۰۶ واحدی متوقف شد.

در پایان معاملات امروز ۱۷ اسفند ماه، تعداد ۳۷۹ هزار و ۲۵۲ سهم اوراق بهادار به ارزش ۸۴۶ میلیارد و ۸۹۹ میلیون ریال در ۳۳ هزار و ۷۱۲ نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

شاخص قیمت (وزن- ارزشی) با ادامه روند منفی از ابتدای معاملات در پایان با افت ۴۵ واحدی به ۲۷ هزار و ۷۷۴ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) با کاهش ۱۹ واحدی به ۹ هزار و ۷۹۹ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) با کاهش ۱۷ واحدی به ۹ هزار و ۱۶ واحد و شاخص آزاد شناور با کاهش ۱۷ واحدی به ۷۲ هزار و ۹۲۲ واحد رسید.

شاخص بازار اول بورس اوراق بهادار با ادامه روند منفی از ابتدای معاملات با ۱۰۹ واحد کاهش به ۴۷ هزار و ۳۶۱ واحد و شاخص بازار دوم علی رغم روند منفی خود در ابتدای معاملات با ۱۳ واحد رشد به ۱۲۳ هزار و ۱۳۸ واحد رسید.

نمادهای پربیننده امروز تالار بورس بانک صادرات ایران، زامیاد، صنایع آذرآب، س.نفت و گاز پتروشیمی تامین، سرمایه گذاری صنعت نفت، سایپا، بانک ملت بوده است.

بیشترین تأثیر مثبت را در روند معاملات امروز نمادهای فارس، حکشتی و بیشترین تأثیر منفی را نمادهای وبملت، شپدیس، کگل، رمپنا، تاپیکو داشته است.

گفتنی است در معاملات امروزتوقف نمادهای معاملاتی قشرین، غالبر، بازگشایی نماد معاملاتی دلقما، بازگشایی نماد معاملاتی غدامح، بازگشایی نماد معاملاتی ثفارس، توقف نماد معاملاتی غبهنوشح، حراج مجدد نمادهای معاملاتی تمحرکه، غدام، غگرجی، ولصنم، توقف نماد معاملاتی غبهنوش صورت گرفته است.


آخرین اخبار اقتصادی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.