جزئیات نامه نمایندگان مجلس به وزیر کشور در خصوص جدایی ری از پایتخت

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا دبیر در جلسه علنی روز شه شنبه با اشاره به نامه محرمانه ای که در روز ۲۸ مرداد ماه سال  جاری به وزیر کشور ارسال شده، گفت: این نامه  پس از آنکه جلسه ای مشترک میان نمایندگان تهران، نمایندگان شورای شهر و شهرداری و استانداری برگزار شد، تهیه شد و دکتر مظفر و پنج نماینده مجلس که از مخالفان و موافقان جدایی ری از پایتخت بودند، برای رسیدگی به این موضوع معرفی شدند که شامل آقایان کوثری، هاشمی، طلا و بذرپاش و خانم افتخاری بودند.

وی ادامه داد: اول مهر ماه نیز مهندس چمران طی نامه ای از رئیس مجمع نمایندگان خواست که برگزار نشدن این جلسات راپیگیری کند اما اتفاقی دراین موضوع رخ نداده بنابراین این موضوع راعلنی کردیم.

حسن بیادی نائب رئیس شورای شهر تهران درخواست کرد متن ابلاغیه وزارت کشور به شورا نیز ارسال شود.

علیرضا دبیر در ادامه با تایید سخنان بیادی گفت: هنوز این ابلاغیه به شورا ارسال نشده این درحالی است که با دو نفر در خصوص تصدی پست شهرداری ری صحبت شده است که این نوع برخوردها دراین فضا خوب نیست.

عضو هیات رئیسه شورای شهرتهران با بیان اینکه این تصور به وجود آمده که تصمیم گیری برای جدایی ری و شمیرانات از تهران انجام شده است، گفت: ما مطمئنیم این گونه نیست که هر تصمیم گیری در کشور شفاف است و امیدواریم درانتهای این موضوع هرچه خیر برای مردم ری است، اتفاق بیافتد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.