جزئیات نزاع مسلحانه در شهرستان بهمئی/۲ کشته و ۴ مجروح

جزئیات نزاع مسلحانه در شهرستان بهمئی/۲ کشته و ۴ مجروح

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری ۳نفر از عاملان نزاع دسته جمعی مسلحانه در شهرستان بهمئی خبر داد.

سرهنگ ستاد” کیقباد مصطفایی” در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع نزاع دسته جمعی مسلحانه در یکی از روستاهای شهر لیکک از توابع شهرستان بهمئی، بلافاصله مأموران انتظامی این فرماندهی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل وقوع درگیری اعزام شدند.
وی اظهارکرد: در بررسی ماموران مشخص شد که روز گذشته برخوردی بین دو پسربچه این روستا رخ داده و منجر به وقوع نزاع دسته جمعی بین خانواده ها شده است.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد  خاطرنشان کرد: در پی نزاع مسلحانه بین خانواده ها متأسفانه حین نزاع ۲ نفر از طرفین درگیری در پی وقوع تیراندازی کشته شد و ۴ نفر دیگر از طرفین مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.
مصطفایی تاکید کرد: مأموران با حضور در محل وقوع نزاع ۳ نفر از عاملان تیراندازی را شناسایی و دستگیر درگیری و ۳ قبضه سلاح گرم از آن ها کشف کردند.
وی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری سایر منازعین در دستور کار ویژه پلیس قرار دارد ادامه داد:بحمدالله با حضور پلیس امنیت در منطقه برقرار است.
به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع و قانونی بعمل خواهد آورد.
انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.