جزئیات و زمان واریز پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۹ آموزش و پرورش

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌ و پرورش جزئیات و نحوه پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان سال ۹۹ را اعلام کرد.

علی الهیار ترکمن در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: خوشبختانه با اقدام مساعد دولت و سازمان برنامه و بودجه اعتبار مورد نیاز برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش در سال ۹۹ فراهم شده است.

وی تاکید کرد: البته هنوز در اعتبار پیش‌بینی‌ شده، بودجه مربوط به بازخرید مانده مرخصی دیده نشده استاما اصل پاداش پایان خدمت به‌صورت کامل دیده شده و روز دوشنبه هفته گذشته (۲۸ تیرماه) به خزانه ابلاغ شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌ و پرورش با بیان اینکه به استناد تبصره ۱۹ قانون بودجه سال ۱۴۰۰، خزانه باید اعتبارات را به ذینفع نهایی پرداخت کند و دیگر کار دستگاه‌ها نیست که این پول را از خزانه دریافت و خودشان برای افراد واریز کنند، گفت: ما فهرست مربوط را کامل و آماده کردیم و در اختیار خزانه‌داری کل کشور قرار دادیم تا بر اساس تخصیص صادره از سوی سازمان برنامه و فهرستی که ما ارائه کرده ایم پاداش پایان خدمت را برای بازنشستگان سال ۹۹ واریز کنند.

 الهیار با اشاره به تلاش دولت برای تحقق  منابع با توجه به مضایق و محدودیت‌های تامین بودجه اظهار کرد: برای بازنشستگان کار خوبی انجام شده است و تاکید ما از ابتدا همین بود که  پاداش پایان خدمت همکاران بازنشسته ما در آموزش‌وپرورش باید به‌صورت نقدی و یکجا پرداخت شود که خوشبختانه محقق شده است.

وی در پایان گفت: پیش‌بینی‌ ما این است که با توجه به وضعیت پیش رو طی کمتر از ۱۰ روز آتی پاداش پایان خدمت برای ۳۳ هزار بازنشسته پرداخت شود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.