جزئیات پلمپ پردیس سینمایی زندگی / پخش فوتبال کار دست سینماها داد

به گزارش خبرآنلاین، عصر دوشنبه اعلام شد پردیس سینمایی زندگی که در غرب تهران واقع شده، براساس هماهنگی‌های صورت داده با اداره اماکن بلیت‌های دو بازی انگلستان و فرانسه و اکراین و سوئد را برای خانم ها و آقایان به فروش می رساند.(اینجا)

این در حالی بود که پیش از این نیروی انتظامی اعلام کرده بود فقط آقایان امکان تماشای بازی‌های جام ملت‌های اروپا را در سینماها خواهند داشت.

با وجود آنکه در خبرها آمده بود، نمایش بازی فوتبال برای خانواده ها در پردیس زندگی براساس هماهنگی های صورت گرفته خواهد بود، اما ساعاتی قبل از شروع بازی و زمانی که فیلم های سینمایی در پنج سالن این پردیس سینمایی در حال نمایش بود، ماموران اداره اماکن وارد پردیس شده و بعد از خارج کردن مخاطبان از سالن های نمایش دهنده فیلم پردیس سینمایی زندگی را پلمپ کردند.

توجیه ماموران پلمپ سالن این مسئله بود که براساس اعلام ارشاد برای نمایش بازی فوتبال در سینما نیاز به مجوز اداره اماکن هست که این مجوز فقط برای پخش بازی‌ها برای مردان صادر شده است.

 

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ هم اعلام کرد در پی فروش بلیت مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۱۲) توسط پردیس سینمایی زندگی و اطلاع ماموران پلیس تهران از این امر، ماموران پلیس اماکن با مراجعه به این محل نسبت به پلمپ واحد مذکور، اقدام کردند.

 براساس گزارش پلیس پایتخت، پخش مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۱۲) تنها برای آقایان مجاز است و سینماهایی که قصد فروش بلیت در این زمینه را دارند، باید با هماهنگی انجمن سینماداران و پلیس اماکن تهران برای دریافت مجوز در این خصوص اقدام کنند.

 

 از سوی دیگر یکی از سالن‌های نمایش فیلم پردیس سینمایی ملت هم به دلیل پخش بازی‌های فوتبال پلمب شده است.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.