جزییات ثبت‌نام و شهریه دوره‌های ارشد دانشگاه تهران

52-3.jpg

بر اساس دستورالعمل ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ارشد روزانه، نوبت دوم، ویژه فرهنگیان، پردیس بین‌المللی کیش، پردیس بین‌المللی ارس و دوره مجازی سال تحصیلی ۹۲-۹۱ دانشگاه تهران، مهلت ثبت‌نام الکترونیکی داوطلبان تا فردا ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در دو مرحله الکترونیکی – تحویل مدارک (به صورت حضوری) صورت می‌پذیرد، که این مرحله تا ۲۹ شهریور ادامه دارد.

پذیرفته‌شدگان می‌توانند جهت ثبت‌نام الکترونیکی از ۱۸ تا ۲۰ شهریور به سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران به نشانیhttp://ems.ut.ac.ir مراجعه کنند.

پذیرفته‌شدگان باید پس از ثبت‌نام الکترونیکی از روز شنبه ۲۵ شهریور تا چهارشنبه ۲۹ شهریور طبق برنامه زمان‌بندی تعیین شده، جهت تحویل اصل مدارک ضروری و انتخاب واحد به مراکز قبولی مراجعه کنند.

همچنین طبق مقررات آموزشی تحصیل همزمان در کلیه مقاطع تحصیلی ممنوع است و هر زمان مشخص شود دانشجو، تحصیل هم زمان داشته است از تحصیل محروم خواهد شد و حق هر گونه اعتراضی از وی سلب می‌‌شود.

مدارک لازم برای اسکن و بارگذاری

اصل فرم معدل تایید شده دانشگاه مقطع کارشناسی و یا ارائه نامه‌ای مبنی بر فارغ‌التحصیلی طبق فرمت سازمان حداکثر تا تاریخ ۳۰ شهریور در مقطع کارشناسی از محل تحصیل با ذکر معدل خواسته شده یک از این مدارک است، چنانچه تاریخ فارغ‌التحصیلی و معدل کل پذیرفته شده با تاریخ و معدل کل اعلام شده قبلی به سازمان سنجش آموزش کشور مغایرت داشته باشد قبولی و ثبت‌نام وی لغو می‌گردد.

اصل گواهی موقت یا اصل مدرک فارغ‌التحصیلی معتبر برای پذیرفته‌شدگانی که گواهی موقت یا دانشنامه دریافت کرده‌اند، اصل موافقت‌نامه رسمی از سازمان محل خدمت، مجوز تحصیل همزمان طلاب حوزه‌های علمیه، گواهی رتبه اولی صادر شده توسط معاونت آموزشی دانشگاه، عکس، فتوکپی شناسنامه، کارت ملی پشت و رو، کارت پایان خدمت و غیره..

میزان شهریه‌های دوره‌های شهریه‌‌ای دانشگاه تهران

میزان شهریه‌های ثابت و متغیر دوره ارشد شبانه

بر این اساس شهریه ثابت برای هر نیمسال از چهار میلیون و ۲۰۰ هزار ریال تا پنج میلیون و ۳۵۰ هزار ریال و شهریه متغیر از ۸۳۰ هزار ریال تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال، شهریه متغیر به ازای هر واحد عملی از یک میلیون و ۴۰ هزار ریال تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، همچنین شهریه هر واحد پایان‌نامه از دو میلیون و ۸۰ هزار ریال تا دو میلیون و ۴۰۰ هزار ریال برای گروه‌های امتحانی علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پایه، کشاورزی، هنر و دامپزشکی تعیین شده است.

شهریه کارشناسی ارشد ویژه فرهنگیان

همچنین هزینه ثبت‌نام پذیرفته‌‌شدگان کارشناسی ارشد ویژه فرهنگیان نیز در ازای مبلغ کل شهریه ۶۷ میلیون و ۸۹۶ هزار و ۴۰۰ ریال تعیین شده است.

شهریه کارشناسی ارشد پردیس بین‌المللی کیش

به گزارش ایسنا، هزینه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد پردیس بین‌المللی کیش نیز در گروه‌های امتحانی هنر، فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی و MBA در شهریه ثابت از ۲۱ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال تا ۲۷ میلیون ریال، شهریه متغیر دو میلیون و ۲۰۰ هزار ریال و شهریه پایان‌نامه از چهار میلیون و ۴۰۰ هزار ریال تا پنج میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تعیین شده است.

در خاتمه شایان ذکر است، دانشگاه هیچ‌‌گونه تعهدی برای پرداخت وام به دانشجویان نوبت دوم، دوره مجازی، بین‌المللی و ویژه فرهنگیان ندارد و در صورت عدم پرداخت مبلغ علی‌الحساب شهریه، از طریق پایگاه اینترنتی ثبت‌نام پذیرفته‌شده به هیچ وجه امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.