جزییات جدید محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت اجلاس /رونمایی از پلاک تشریفات

۷ شهریور – ۱۱:۱۶:۴۸ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

رئیس پلیس راهور ناجا اعلام کرد:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-سردار اسکندر مومنی،از محدودیت های ترافیکی در سطح تهران در چند روز برگزاری اجلاس خبر داد.
به گزارش خبرنگار انتظامی سردار اسکندر مومنی، در نشست خبری پیش از ظهر امروز خود با اشاره به حجم بالای سفرها در چند روز اخیر و ترافیک سنگین در معابر خروجی تهران گفت: ایران امروز میزبان بزرگترین رویداد سیاسی و دیپلماتیک جهان است به نحوی که نمایندگان ۱۲۰ کشور که بیش از ۷۵ درصد جمعیت جهان را شامل می شوند است.
مومنی با بیان اینکه این رویداد بین المللی کم سابقه بوده و تاثیرگذاری این جنبش محسوس است، گفت: در این خصوص تمهیدات و محدودیت های خاصی برای تردد و عبور و مرور در پایتخت اندیشیده شده که طی آن کنترل ها افزایش پیدا کرده است.
وی با اشاره به اینکه نسبت به نشست های مشابه محدودیت ها در سطح تهران کم است گفت: راهور ناجا در آماده باش ۱۰۰% است تا ایران را که کشوری امن، با ثبات و دارای نظم اجتماعی است در مرحله عمل به جهانیان نشان دهند.
رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی با اشاره به محدودیت های چند روز برگزاری اجلاس اظهار داشت: محدودیت های تردد که بنابر ضرورت در برخی از خیابان ها اجرا می شود، محدودیت تردد کامل، ممنوعیت توقف در برخی از خیابان ها و ممنوعیت تردد کامیون ها در برخی از اتوبان های شهر اجرا می شود.
مومنی ادامه داد: محدودیت های موقت شامل میدان تجریش، جنوب به شمال ولیعصر، غرب به شرق نیایش و جنوب به شمال خیابان سئول می شود.
مومنی افزود: از فردا تا پایان اجلاس سران غیرمتعهد در خیابان های البرز، طاهری و کلیه فرعی ها، خیابان اعجازی حد فاصل فلاحی، خیابان یمن جنوبی و خیابان رشیدالدین فضل الله شامل محدودیت کامل از جمله ممنوعیت تردد و توقف است.
فرمانده راهور در خصوص ممنوعیت توقف در برخی از خیابان ها بیان داشت: خیابان شهید بهشتی، ضلع شمال و جنوب اتوبان چمران، خیابان خاوری، ملکی، جاودانی البرز و فلاحی، میدان دربند، خیابان دربند حد فاصل میدان تا درب سنگی شامل محدودیت ممنوعیت توقف است.
وی در خصوص ممنوعیت تردد کامیون ها و خودروهای سنگین اظهار داشت: بزرگراه همت به سمت شرق، حکیم از شرق جاده مخصوص از آزادگان به سمت شرق، کرج- تهران از آزادگان به سمت شرق، یادگار امام به سمت شمال و بزرگراه نیایش از سردار جنگل به سمت شرق شامل ممنوعیت کامیون و خودروهای سنگین است که البته این ممنوعیت شامل موتورسیکلت سواران نیز می شود.
رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه کمیته ترافیک اجلاس از چند ماه قبل تشدید و هماهنگی های لازم را انجام داده است تصریح کرد: نیروهای راهنمایی و رانندگی در آماده باش کامل باشند اما سعی کردیم محدودیت ها را در سطح شهر به حداقل برسانیم؛ در این خصوص از شهروندان تهرانی به دلیل برخی از محدودیت ها عذر خواهی می کنیم.
رونمایی از پلاک تشریفات
مومنی با اشاره به ملی شدن پلاک ها گفت: در حال حاضر تنها خودروهای تشریفات بود که پلاک ملی نداشت که امروز با رونمایی از این پلاک در آینده نه چندان دور کلیه پلاک های خودروهای نیروهای مسلح از این پلاک استفاده خواهند کرد.
معابر خروجی شهر تهران دارای ترافیک سنگین است
رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به افزایش حجم سفرها و بالارفتن ترافیک در معابر خروجی شهر گفت: در حال حاضر جاده چالوس، تهران- کرج ، کرج- قزوین، قزوین- رشت و هراز دارای ترافیک سنگین است و محور فیروزکوه نیز با ترافیک نیمه سنگین مواجه است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۲۸۱۱۱۶۴۸۹۷۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.