جزییات جذب ۲۶۷۶ نیروی جدید در شرکت ملی نفت به سریعی اعلام می شود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

مدیرتوسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران از اخذ مجوز برای جذب ۲۶۷۶ نیروی جدید در سال ۹۱ در شرکت ملی نفت ایران خبر داد و گفت: جزییات و شرایط مربوط به رشته های مصوب و مراحل برگزاری آزمون در آینده ای نزدیک اعلام می شود.

عباس خنیفر در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب گفت: جذب نیروی انسانی کارآمد به عنوان یکی از برنامه های اصلی مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران محسوب می شود و بر همین مبنا امسال نیز ۲۶۷۶ نیروی جدید از میان دانش آموختگان مقاطع کاردانی و بالاتر جذب صنعت نفت خواهند شد.

وی تاکید کرد:تمامی این تعداد نیروی جدید برای تصدی سمت های مناطق عملیاتی جذب خواهند شد و هیچ جذب نیرویی در تهران صورت نخواهد گرفت.

خنیفر در ادامه بر لزوم توجه به شرایط نیروهای فعال در صنعت نفت تاکید کرد و گفت: نیروهای ماهر و باانگیزه سبب تحول نظام اداری در کشور خواهند شد و صنعت نفت نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مدیرتوسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران، افزود: در حال حاضر مصوبه هیات مدیره در خصوص تغییر آیین نامه اخذ شده و مفاد آن با هم اندیشی کمیته های فرعی و اصلی حاضر در حوزه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران طراحی و تدوین می شود.

وی تاکید کرد: در آیین نامه جدید بر شایسته سالاری تاکید بیشتری شده است و سعی شده تا این انتخاب با در نظر گرفتن همهی مسائل مربوط به امور کارکنان صورت گیرد.

مدیرتوسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران،اضافه کرد: برگزاری جشنواره شهید رجایی و انتخاب کارمندان نمونه از میان هزاران کارمند نمونه صنعت نفت در جهت افزایش انگیزه خدمت رسانی کارکنان خدوم نفت انجام می شود و تلاش می شود تا با انتخاب و معرفی برترین ها، امکان الگوسازی در حوزه منابع انسانی برای دیگر کارکنان نیز فراهم شود.

خنیفر با اشاره به تغییر معیارهای مورد نظر در آیین نامه انتخاب کارمند نمونه گفت: شرایط انتخاب کارمندان نمونه از سال ۸۲ ثابت بوده است، با این وجود با توجه به نتایج حاصل از مطالعات مربوط به اجرایی شدن این آیین نامه در بازه وقتی نزدیک به ۱۰ سال و درک نیازهای جدید کارکنان، تصمیم گرفتیم تا نسبت به جایگزینی برخی از شرایط لحاظ شده در آیین نامه جاری اقدام کنیم.

مدیرتوسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران خاطرنشان کرد: بر همین مبنا تمهیداتی اندیشیده شده تا انتخاب کارمند نمونه در سال ۹۱ مطابق با آیین نامه جدید صورت گیرد./ر


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.