جزییات قتل هولناک نیلوفر ۱۱ ساله و مادرش

روزنامه ایران: نیلوفر ۱۱ ساله و مادرش در جنایتی هولناک از سوی پدرش به کام مرگ تلخی فرو رفتند.

بازپرس حسینی از شعبه ویژه قتل دادسرای کرج در تشریح حادثه دلخراش قتل مادر و دختر ۱۱ ساله‌اش گفت: ساعت ۵/۵ عصر سه‌شنبه ۱۸ مهرماه سال جاری گزارش قتل خانوادگی در محدوده ماهدشت کرج به پلیس ۱۱۰ مخابره شد و تیم ویژه‌ای برای صحنه اعزام شدند.

پس از تحقیقات میدانی کارآگاهان جسد زنی را در حمام دیدند و پیکر بی جان دختر ۱۱ ساله‌ای که لباس مدرسه بر تن داشت را از پشت در اتاق پیدا کردند.

غلام پدر نیلوفر که خود دست به این جنایت وحشتناک زده بود در همان صحنه قتل با اعترافات هولناکی به بازپرس حسینی گفت: ۴۳ ساله هستم. دو ماه پیش زنم را طلاق دادم. امروز وقتی همسرم برای دیدن دخترم آمده بود به وی پیشنهاد دادم باز با هم عروسی کنیم اما وی قبول نکرد و گفت: قصد ازدواج با مرد دیگری را دارد من نیز عصبانی شدم و در یک لحظه خون جلوی چشمانم را گرفت و به سمت وی حمله کردم و خفه‌اش کردم خیلی ترسیده بودم.

جسد همسرم را به داخل حمام بردم. چند دقیقه‌ای بعد دخترم که مدرسه بود وارد خانه شد و جسد مادرش را دید می‌خواست فریاد بزند که وی را هم خفه کردم.

وی افزود: «وقتی همه چیزم را از دست دادم سعی کردم به پلیس زنگ بزنم و اعتراف کنم. این کار را هم انجام دادم و چون می‌دانستم قرار است اعدام شوم دست به خودکشی زدم. با تزریق هوا با استفاده از سرنگ برای مردن لحظه شماری می‌کردم. اما انگار تقدیر و سرنوشت طور دیگری رقم خورد. پلیس بموقع در صحنه جرم حاضر شد و من نتوانستم خودکشی کنم.»

دهقان صاحبخانه غلام که تازه ۲ ماهی بود خانه‌اش را برای اجاره در اختیار وی قرار داده بود درباره روز حادثه به خبرنگار شوک گفت: ما اصلاً متوجه ورود زن سابق غلام به خانه‌اش نشدیم و در چند ساعتی که آنها با هم دعوا می‌کردند متوجه قتل همسر و دختر غلام نیز نشدیم تا اینکه غلام خودش آمد و به ما گفت که چه کاری کرده است!

و حتی از ما خواست که به پلیس زنگ بزنیم. مدیر مدرسه نیلوفر نیز از وقوع چنین حادثه‌ای اظهار تأسف کرد و گفت: نیلوفر کلاس پنجم بوده و تازه در مدرسه ما ثبت نام کرده بود.

وی عامل مرگ دلخراش نیلوفر را خشونت و حس انتقامجویی پدرش دانست و گفت: متأسفانه بسیاری از بچه‌ها گرفتار خشونت‌های والدین خود هستند که در آن آسیب‌های زیادی به جسم و روحشان وارد می‌شود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.