جزییاتی جدید از مرگ دختر مهابادی در هتل

جزییاتی جدید از مرگ دختر مهابادی در هتل

 

بنا بر شنیده ها و اخبار رسیده از منابع آگاه یکی از بازرسان یک شرکت خصوصی که به بهانه ارتقاء سطح درجه هتل به این اقامتگاه رفت و آمد می کرد با یک خانم از کارکنان هتل رابطه برقرار کرد.
مبتنی بر همین شنیده ها؛ قربانی حادثه پس از مشکوک شدن دیگر کارکنان هتل به او تصمیم به فرار از در پشتی اتاق هتل که منتهی به بالکن بود می کند که تعادل خود را از دست داده و به پایین سقوط می کند و در دم جان می سپارد.

در این مدت شایعات مختلفی در شبکه های اجتماعی و سایت های اینترنتی در این زمینه منتشر شد که نیروی انتظامی و دستگاه قضایی درحال پیگیری موضوع پرونده این حادثه هستند.

رئیس شورای تامین شهرستان مهاباد و فرماندار مهاباد گفت: متهم این پرونده با قرار وثیقه سنگین در بازداشت به سر می برد و نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در حال پیگیری این پرونده هستند.

لازم به ذکر است؛ در تماس خبرنگاران با خانواده مرحومه مادر وی از مردم مهاباد تقاضا کرد اجازه دهند مسیر پیگیری قانونی پرونده طی شود.

وی همچنین افزود: خانواده خسروانی از مراجع قضایی پیگیر جدی مساله است.


* جزئیات حادثه از زبان معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی

علیرضا رادفر در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های گروهی ضمن تشریح ابعاد مختلف پرونده مرگ دختر مهابادی جزییات کاملی از عاملان ماجرای اغتشاشات شهرستان مهاباد را ارائه کرد.

وی گفت: موضوع مرگ دختر مهابادی و حوادث روی داده در این شهرستان تا ساعات یک الی ۲ بامداد امروز بارها در جلسه شورای تامین استان مطرح و ابعاد آن به صورت کامل مورد بررسی گرفت و هم اکنون اقدامات اساسی برای پیگیری این حوادث در دست اجراست.

رادفر هدف از برگزاری این نشست را رساندن اطلاعات صحیح از طریق رسانه ها به مردم عنوان کرد و یادآور شد: متاسفانه در ماجرای شهرستان مهاباد در فضای مجازی افرادی به حاشیه سازی پرداخته و موضوع از مسیر اصلی خود خارج شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی ابتدا ماجرا را اینگونه شرح داد: ۱۳ اردیبهشت ماه سال جاری در هتل تارای مهاباد یک خانمی به دلیل مسایل عاطفی و خانوادگی از طبقه ۴ سقوط می کند که منجر به مرگ وی می شود و لازم است در همین جا به خانواده وی تسلیت عرض کنم.

وی با بیان اینکه برای حفظ حرمت این شخص و خانواده وی لزومی به تشریح جزییات آن نیست، اعلام کرد: این خانم در اثر یک حادثه از بالکن طبقه چهار هتل سقوط و فوت کرده که در این ماجرا فرد مضمون این ماجرا بر اساس اعلام رسانه های بیگانه اصلا ربطی به نیروهای دولتی نداشته است.

فرد مضمون ارتباطی با نهادهای دولتی ندارد

رادفر با تاکید بر اینکه مردم مهاباد هم بدانند که متهم احتمالی دستگیر شده است و استاندازی و قوه قضاییه به جد پیگیر این قضیه هستند، افزود: متاسفانه با توجه به سو استفاده رسانه های معاند از این اتفاق دلخراش مبنی بر اینکه متهم از نیروهای امنیتی بوده باید عرض کنم متهم احتمالی، فردی است متعلق به بخش خصوصی و هیچ ارتباطی با نهاد های دولتی ندارد، وی در آن هتل مستقر شده بود تا مسئولان هتل را برای توسعه بیشتر راهنمایی کند و به عنوان یک مشاور بخش خصوصی آنجا حضور داشت و به هیچ عنوان شایعات مبنی بر اینکه آن فرد در ارتباط با نیروهای امنیتی بوده است صحت ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری آذربایجان غربی اضافه کرد: به دنبال فضاسازی های جهت دار رسانه های ضد انقلاب در این خصوص دیروز پنجشنبه متاسفانه عده ای از جوانان تحریک شده و با تجمع مقابل هتل تارا اقدام به آتش کشیدن هتل می کنند. البته با توجه به فضای موجود، تحریک احساسات جوانان را طبیعی می دانیم و مشابه این اتفاق ممکن است در همه جا رخ دهد اما نباید احساسات جوانان به راه نادرست هدایت شود.

بنای مسئولان آذربایجان غربی در قبال حوادث روز پنجشنبه خویشتن داری بود

رادفر با بیان اینکه بنای ما در قبال حواث روز پنجشنبه بر خویشتن داری نیروهای انتظامی در برابر تجمع کنندگان بود، خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی از جوانان عزیز اما احساساتی، خویشتن داری نیروی انتظامی را بر نتافتند و اقدام به آتش زدن هتل کردند. این جوانان مسئول هتل را در زمینه اتفاق رخ داده مقصر قلمداد می کردند که این موضوع نیز در حال رسیدگی است.

وی افزود: متاسفانه این اقدام به جایگاهی که مهاباد در چند سال گذشته با همت خود مردم و مسئولان به آن رسیده بود، ضربه وارد کرد و زیر سوال برد. در عید نوروز امسال در حدود ۱۰۰ هزار نفر از مهاباد بازدید کردند و یا در چند روز آینده قرار بود که همایش سرمایه گذاری در مهاباد برگزار شود آیا با این شرایط سرمایه گذاری حاضر هست که در مهاباد سرمایه گذاری کند؟ آیا باز هم گردشگران به این شهر باز خواهند گشت؟

معاون سیاسی امنیتی استانداری جوانان مهابادی را به آرامش دعوت کرد و گفت: از مردم، معتمدین و والدین جوانان مهابادی در خواست دارم که فرزندانشان را حمایت کنند که خدای نکره در مسیر حرکت و خواست معاندین قرار نگیرند. بیشتر تجمع کنندگان دیروز جوانان ۱۵ تا ۲۲ سال بودند که با توجه به سن و سالشان احساسات بر آنها غلبه کرده بود.

هیچ تیراندازی روز پنجشنبه از سوی ماموران انتظامی در مهاباد صورت نگرفته است

رادفر درخصوص انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی از سوی ماموران انتظامی و کشته شدن تعدادی از مردم مهاباد گفت: به صراحت اعلام می کنم هیچ تیراندازی توسط نیروی انتظامی صورت نگرفته است و با خویشتنداری سعی بر مدیریت و متفرق کردن تجمع کنندگان کردند اما این خویشتن داری همیشگی نخواهد بود و اگر احساس کنیم که فضا به سمت دیگری هدایت می شود با قاطعیت عمل خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در تجمع دیروز در مهاباد عده ای از جوانان با احساسات و هیجانات که غالبا از سوی شبکه های اجتماعی به خصوص رسانه های بیگانه هدایت می شد با تجمع مقابل هتل دست به اقدامات اغتشاش آمیزی زدند و در تجمع دیروز عده ای قصد داشتند جلوی ماشین آتش نشانی را بگیرند که درگیری ها رخ داد و اشیایی مانند سنگ پرتاب شد که عده ای مجروح شدند و بلافاصله به بیمارستان اعزام شدند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری آذرباجان غربی، تعداد مجروحین را ۲۵ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۷ نفر از نیروهای انتظامی بودند. همچنین اکثر آسیب دیدگان به صورت سرپایی درمان شدند اما از دو نفری که وضعیت بدتری داشتند یکی در مهاباد مورد عمل جراحی قرار گرفت و اکنون نیز حال وی خوب است و نفر دوم که از ناحیه چشم آسیب دیده بود به تبریز جهت مداوا اعزام شد.

ماجرای مهاباد با تغییر مسیر از سوی رسانه های بیگانه هدایت می شود

رادفر با بیان اینکه دعوت به تجمع از سوی رسانه های احزاب تروریستی مانند کومله و دموکرات هدایت می شود، گفت: ماجرای دیروز و دخالت رسانه های ضد انقلاب که امروز نیز ادامه دارد نشان داد عده ای که اصلا دلشان به حال مهاباد نمی سوزد و قصد دارند با اغتشاش و آشوب آرامش موجود در این شهر را بر هم بزنند می خواهند چهره ای پرآشوب از مهاباد نشان دهند که در اینجا از مردم فهیم مهاباد می خواهم جوابی به درخواست های این معاندین ندهند.

وی در پاسخ به این سوال که نظر خانواده مرحومه درباره اتفاقات رخ داده چیست، گفت: خوشبختانه خانواده متوفی از اولین دقایق حادثه با مسئولان همکاری لازم را داشته و مخالف هر گونه تجمع و آشوبی هستند. پدر این مرحومه سالهاست فوت کرده اما در صحبت هایی که با مادر وی داشتیم، اعلام کردند که ماجرا را فقط از طریق مجاری قانونی پیگیری خواهند کرد و اتفاقات بعدی را محکوم کردند.

رادفر با تاکید بر اینکه فرد خاطی هم اکنون در بازداشت به سر می برد عنوان کرد: بر اساس بررسی های اولیه ۵ نفر از آشوب گران که در اتفاقات روز پنجشنبه دست داشتند دستگیر شده اند که در وهله اول برخورد ارشادی خواهیم داشت اگر جرم این افراد ثابت شد با آنها برخورد جدی خواهد شد.

تمهیدات لازم برای جلوگیری از هر گونه آشوب اندیشیده شد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به انتشار اخبار و تصاویر کذب از این ماجرا گفت: برخی از مسایل شخصی این مرحومه است که نیازی به رسانه ای شدن آن برای حفظ حرمت وی نمی بینیم اما اخبار و تصاویر کذب زیادی در این ماجرا منتشر شده که بنده اطلاعات صحیح را در اختیار شما قرار دادم.

وی یاد آور شد: بر اساس معاینات پزشکی قانونی هیچ تعرضی به این مرحومه صورت نگرفته و اخبار و تصاویر منتشر شده ساخته و پرداخته رسانه های ضدانقلاب است که از همین جا تکذیب می کنم.

رادفر تاکید کرد: همچنین ابعاد مختلف این ماجرا در دست بررسی و در صورت نیاز اطلاعات دقیق در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.


* متهم دستگیر شده و پرونده در حال پیگیری است

“جعفر کتانی” فرماندار مهاباد با اشاره به هتل “تارا” مهاباد، اظهار کرد: در رابطه با فوت یکی از پرسنل این هتل دو ادعا مطرح شده است.

وی ادامه داد: در ادعای اول اذعان شده که این فرد به هنگام پایین آمدن از بالکن تعادل خود را از دست داده و به خیابان پرت شده است، اما در ادعای دوم چنین مطرح شده که برای فرار از افشای حادثه خود را به پایین انداخته است.

کتانی با بیان اینکه پرونده این حادثه در حال پیگیری است، افزود: فرد متهم در رابطه با این قضیه دستگیر و بازداشت شده است.

فرماندار مهاباد با بیان اینکه ملاقات هایی را با مادر مقتول این حادثه داشته است، گفت: مادر این فرد خواستار پیگیری این موضوع به صورت قانونی است و حتی برای اینکه اغتشاش و آشوب در شهر گسترش پیدا نکند بر سر مزار فرزندش در سومین روز از فوتش نرفته است.


* در رابطه با حادثه مهاباد چند نفر احضار و دستگیر شده اند

غلامحسین محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه در حاشیه سی امین جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم قضایی در جمع خبرنگاران در پاسخ به در رابطه با کارچاق کن های قضایی و نحوه اطلاع مردم از این موضوع گفت: اینان شگردهایی دارند که متاسفانه مردم نیز فریب آن را می خورند در حالیکه مردم به طرق مختلف به مسئولین و رسانه ها دسترسی دارند.

وی تصریح کرد: اگر کسی ادعایی کرد مردم با توجه به اطلاع رسانی ها می توانند بفهمند که ادعای وی درست است یا خیر.

اژه ای افزود: برخی خود را وابسته به فردی می دانند و از این طریق سوء استفاده می کنند و من در اینجا اعلام می کنم افرادی که به اشخاص وابستگی دارند دست به این کارها نمی زنند یا اگر بزنند خودسرانه است.

معاون اول قوه قضاییه خاطرنشان کرد: مردم نباید به این شیادان اعتماد کنند یا به تهدید و تطمیع آنها توجه کنند اما متاسفانه گاهی اوقات افراد دو ماه تا ۴ ماه با چنین افرادی ارتباط می گیرند و پس از آنکه کلاه به سرشان رفت از وی شکایت می کنند که در برخی موارد به طمع درست شدن کارشان سکوت می کنند، غافل از اینکه ممکن است مشکلی در کارشان ایجاد شود.

اژه ای تاکید کرد: در برخی مواقع نیز مردم توسط این افراد تهدید می شوند و در این مواقع مردم نباید بترسند بلکه باید این موضوع را به دستگاه های نظارتی اطلاع دهند.

وی گفت: گاهی اوقات نیز این افراد نوشته هایی ارائه می کنند که به دو شکل است که در نوع اول با دقت می توان فهمید که این نوشته ها واقعی نیستند ولی در برخی موارد نیز نوشته ها ماهرانه تهیه شده اند و پیچیده هستند. در این گونه موارد نیز می تواند حکم مورد نظر را از دستگاه قضایی استعلام کند و با مرکز ارائه دهنده مدرک ارتباط بگیرد.

اژه ای گفت: اگر مردم دقت کنند و احتمال خطرات را محاسبه کنند و به مراجع نظارتی خبر بدهند این افراد زمینه اینگونه اقدامات را پیدا نمی کنند.

اژه ای در رابطه با حادثه اخیر مهاباد نیز گفت: من به همگان بخصوص رسانه ها توصیه می کنم که ناآگاهانه جریان ها را نشر و انتشار ندهیم چرا که با این وضع مانند ماجرای مهاباد مخاطره ایجاد می کنیم و به موضوع پر و بال می دهیم.

معاون اول قوه قضاییه افزود: این اتفاق در حالی صورت می گیرد که موضوع چیز دیگری است اما مشکل برای جامعه درست می شود و تشویش اذهان عمومی صورت می گیرد.

اژه ای خاطرنشان کرد: برای فردی اتفاقی افتاده است که به خواست وی بوده یا نبوده است و فرد نا اهل دیگری نیز کاری انجام داده است که در حال رسیدگی و پیگیری است و چنانچه از ابتدا کار درست و بر منوال منطقی پیش می رفت این مشکلات پیش نمی آمد.

وی تاکید کرد: در موضوع حادثه مهاباد چند نفر احضار و چند نفر بازداشت شدند و پرونده در حال رسیدگی است و نتایج آن اعلام خواهد شد و جزئیات آن همزمان با پیش رفتن پرونده مشخص می شود.


* فرماندار مهاباد عذرخواهی کرد

جعفر کتانی امروز شنبه (۱۹ اردیبهشت ماه) در گفتگو با کردپرس، گفت: متهم پرونده حادثه هتل تارا شهرستان مهاباد که منجر به مرگ یکی از کارمندان بانو این هتل شد کارمند شرکت تلاش گران اندیشه نیست و بنده بابت این اشتباه از این شرکت معذرت خواهی می کنم.

کتانی افزود: «س.م.ه» که متهم اصلی این پرونده است اصلا کارمند دولت نیست و به هیچ نهاد امنیتی و انتظامی کشور وابسته نیست.

فرماندار مهاباد دوباره تاکید کرد: این متهم در خصوص ارزیابی عملکرد و افزایش سطح استاندارد به مدیران هتلها مشورت می داد و با تعدادی از هتلهای سطح شهرستان مهاباد نیز همکاری داشته است.

روز یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در هتل تارا مهاباد، یک خانم کارمند در این هتل به علت سقوط از طبقات هتل به پایین متاسفانه جان خود را از دست داد.


* راز مرگ دختر مهابادی بر ملا شد
در حالی که یک هفته از مرگ جنجالی و خبرساز دختر مهابادی می گذرد، بررسی پیامک های رد و بدل شده راز مرگ معمایی مهماندار «هتل تارا» را بر ملا کرده است.
مرگ مرموز این دخترک اگرچه تا روز پنجشنبه گذشته رسانه ای نشد، اما با حاشیه دار شدن این پرونده، سمت و سویی دیگر پیدا کرد و حالا با گذشت ٨ روز از این حادثه ابعاد تازه تری از ماجرا فاش شد.
تحقیقات و بررسی های اولیه از اعترافات متهم خبر می دهد و پرونده خارج از نوبت درحال رسیدگی است. با این حال، بررسی پیامک های رد و بدل شده بین مهماندار هتل و متهم پرونده سرنخی طلایی را در اختیار پلیس قرار داد.
به گزارش خبرگزاری میزان، توکل حیدری رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی شرح ماجرا را این گونه بیان کرد: «یکشنبه هفته گذشته دختر ٢۶ ساله ای از طبقه چهارم هتلی در شهرستان مهاباد که به عنوان مهماندار در آن فعالیت می کرد، به پائین پرت می شود و در دم جان می بازد. بلافاصله پس از این حادثه، تحقیقات برای مشخص شدن ابعاد مختلف آن از سوی دستگاه قضایی آغاز شد. اما هنوز چند ساعت از وقوع این حادثه نگذشت که خبرهای جهت دار و عجیبی از آن روی شبکه های اجتماعی و رسانه های معاند ظاهر شد».

وی افزود: «با این حال در تحقیقات پلیسی و کارآگاهان مشخص شد، متهم مهندس و متخصص طراحی داخلی ساختمان است و فعالیت وی در زمینه ارتقای استاندارد هتلداری بوده است. وی برای همین منظور در هتل تارای مهاباد حضور داشته و تحقیقات ما هرگونه وابستگی وی به دستگاه های دولتی را رد می کند؛ چه برسد به این که وی بازرس یا مامور امنیتی باشد».
حیدری اضافه کرد: «بررسی ٢۵ پیامک رد و بدل شده بین متهم و دختر مهماندار نشان می دهد که متهم، دختر جوان را به اتاقش دعوت کرده است، متهم نیز در این رابطه اعتراف کرد که چند دقیقه پس از حضور مهماندار هتل در اتاق و گفت وگوی آن دو با یکدیگر، رئیس هتل که متوجه عدم حضور کارمندش شد، تلفنی ماجرا را به مادر او اطلاع می دهد و مادر دختر جوان نیز با دخترش تماس می گیرد و او را در جریان این که رئیس هتل دنبالش می گردد، قرار می دهد. پس از این تماس، دختر جوان با یکی از همکارانش تماس می گیرد تا سر و گوشی آب دهد و ماجرا را به وی اطلاع دهد. بر اساس گفته های متهم، همکار او پس از بررسی به وی اطلاع می دهد که رئیس هتل مشغول کنترل دوربین های مدار بسته است. متهم دستپاچه شده و تصمیم می گیرد اتاق را ترک کند و این کار را از طریق بالکن ها انجام دهد. وی چند بالکن کناری را که هر یک حدود ٨٠ سانتی متر با یکدیگر فاصله داشته اند، طی می کند و پس از آن تصمیم می گیرد که از طریق بالکن به طبقه پایین تر بپرد که پس از آویزان شدن از بالکن موفق به این کار نشده و به پایین پرت می شود.»
لحظه خودکشی پریناز خسروانی

رد فرضیه تجاوز
در حالی که شایعات روزهای گذشته، فرضیه تجاوز به مهماندار هتل تارا در یکی از اتاق های طبقه چهارم بین مردم مهاباد گوش به گوش می چرخید رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: «معاینات پزشکی قانونی هرگونه شایعه در مورد تجاوز به دختر مهماندار را رد می کند و نشان می دهد که رابطه ای در این حد بین او و متهم وجود نداشته است.»
توکل حیدری اضافه کرد: «دادگستری آذربایجان غربی ماجرای هتل تارا را از حیث ایمنی ساختمان و فقدان موانع لازم در بالکن ها نیز مورد بررسی قرار خواهد داد.»

یک متهم دستگیر شد
اصلان حیدری، دادستان عمومی و انقلاب مهاباد نیز در رابطه با روند رسیدگی به این حادثه گفت: «پرونده این حادثه به بازپرسی دادسرای مهاباد ارجاع شده و تحقیقات لازم در زمینه مرگ مشکوک این دختر جوان با دقت کامل درحال انجام است. مسئولان شهر و دستگاه قضایی شهرستان تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا حقی در این زمینه ضایع نشود. تا زمان احقاق حق با جدیت تمام این پرونده مورد پیگیری قرار می گیرد. بر اساس دستورات داده شده، این پرونده خارج از نوبت و در حداقل زمان ممکن رسیدگی می شود. هم اکنون یک نفر متهم در همین زمینه دستگیر شده و تحقیقات از وی برای روشن شدن قضیه ادامه دارد.»

نکات مهم حادثه مهاباد
در همین حال، علیرضا رادفر معاون استانداری آذربایجان غربی با بیان مهم ترین موارد حادثه مهاباد گفته است: متهم احتمالی این اتفاق ناگوار هیچ ارتباطی با نهادهای امنیتی نداشته و به عنوان مشاور بخش خصوصی در راستای زمینه سازی برای ارتقای درجه هتل در آن جا حاضر بود. هیچ تعرضی به این دختر مهابادی صورت نگرفته و این امر طبق معاینه پزشکی قانونی مورد تأیید است و مشکل اخلاقی در این حادثه وجود نداشت. هیچ خسارتی به اموال مردمی و دولتی به جز هتل که دچار حریق شده، وارد نشده است، ٢ خودروی آتش گرفته نیز از اموال هتل مهاباد بودند.
در این اتفاقات ٢۵ نفر مجروح شدند که از این تعداد ٧ نفر از کارکنان نیروی انتظامی مهاباد بودند. بر خلاف فضاسازی و کشته سازی رسانه های معاند از این حادثه، هیچ تیراندازی توسط نیروهای انتظامی صورت نگرفته و این نیرو ها تنها با استفاده از روش های ضد اغتشاش سعی در متفرق کردن جوانان داشتند.
خانواده دختر مهابادی نقشی در تهییج مردم و جوانان نداشته اند و آن ها بیشتر به پیگیری این مسأله از راه های قانونی تأکید دارند. بسیاری از عکس هایی که در فضای مجازی از این حادثه منتشر شده واقعی نیست و به دیگر اتفاقات در سال های دور و نزدیک تعلق دارند.
فریناز خسروانی ٢۶ ساله مهماندار هتل تارای شهرستان مهاباد بود که ١٣ اردیبهشت ماه بر اثر سقوط از بالکن طبقه چهارم این هتل به کام مرگ فرو رفت.

به گزارش ممتاز ، این تصاویر از اعتراضات مردم مهاباد در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

جنجال درپی مرگ دختر جوان در مهاباد +(تصاویر)

جنجال درپی مرگ دختر جوان در مهاباد +(تصاویر)
جنجال درپی مرگ دختر جوان در مهاباد +(تصاویر)
تا این لحظه ۹۲نظر ثبت شده
  1. سحر:

    چقدر راحت درمورد یه مرده حرف میزنید وفکر ابروشو نمیکنین!
    اگه این اتفاق واسه نزدیکانتون میفتاد به خودتون همچین اجازه ای میدادین با ابروش بازی بشه؟!
    دنیا دارالمکافاته .همین دنیا جواب تهمتاودروغاتونو میبینین!

  2. مامو ر مخفی:

    اصلا شاید دختره جاسوس بوده اون مرده هم مامور یک تشکیلات تروریستس
    بوده فکر کردن لو رفتن دختره خودشو کشت البته شاید خواستم فکرتونو از مسله
    ناموسی منحرف کنم

  3. آزادی:

    سلام
    اولا این فیلمی که بیرون دادن چیزی معلوم نیس!!
    نه چهره دختر!!! نه مامور اماکن!!!!

    فیلمی که گرفتن از دوربین مداربسته توسط دوربین……

    و این فیلم به عنوان سرگرمی بیرون داده شده
    راس میگن ازیک زاویه دیگ بزارن که لااقل چهره دختره معلوم بشه

  4. سرباز امام زمان:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت هموطنان عزیزم
    خبری که این سایت منتشر کده است دروغ محض است
    اطلاعاتی که از جای موثقی به دست اورده ام را برایتان عرض میکنم
    فردی منافق از مرز وارد ایران میشود و به راحتی در یک اداره دولتی استخدام میشودشغل این فرد ستاره دادن به هتل ها بود وقتی این شخص به هتل تارا میرود رئیس هتل به این فرد میگویدمیشود به جای ۳ ستارهبه این هتل ۵ ستاره بدهی ؟این فرد هم قبول میکند و در عوض خواسته ای از رئیس هتل میکند و ان اینکه دختری را در اختیار او بگذارد و رئیس هتل قبول میکند
    وقتی این منافق وارد اتاق دختر میشود دختر در حال عوض کردن لباسهایش بوده و وقتی میبیند اوضاع خوب نیست خودش را از بالا به زمین پرت میکند یا باید اجازه میداد ان فرد به او تجاوز کند و یا خودش را پرت میکرد که راه دوم را انتخاب میکند
    و از آن طرف روبروی هتل مغازه ای بود که دوربین مدار بسته داشته و اینها خود در راهروهای هتل به گونه ای دوربین هارا تنظیم کرده بودند که اینگونه نشان دهد که دختر خود به ان فرد رابطه داشته در حالیکه کارهای زیاد این هتل توسط دختر انجام میشده و این مسلم بوده که به خاطر کار دفتری و امضا دختر بخواهد زود به زود وارد اتاق شود
    و از این موضوع شبکه من و تو سو استفاده کرده تا مردم مهاباد را به پا خیزند و موجب اغتشاش شوند
    اما به کمک نیروهای گمنام امام زمان همه افرادی که در این جریان دست داشته اند دستگیر شدند به جز ان فرد منافق که متواری شده
    این یک جریان سیاسی بوده است
    و اینها همه ناشی از دولت بیکفایمان هست

  5. بهناز:

    ماها تو جایگاه قضاوت نیستیم و خدا به داد ما برسی روزی که قرار باشه مورد قضاوت قرار بگیریم.همه ی ما انسانیم و جایزالخطا .خدا گناهان ما رو ببخش و فرصت جبران دوباره بده .آمین .روح اون دختر رو هم قرین رحمت کن

  6. گروهبان گارسیا:

    هرکول پوآرو

  7. حسین:

    «معاینات پزشکی قانونی هرگونه شایعه در مورد تجاوز به دختر مهماندار را رد می کند و نشان می دهد که رابطه ای در این حد بین او و متهم وجود نداشته است.» چرابعضیها خودشون رو میزنند به نفهمی وباقصدوغرض حرف میزنند این دو باهم داخل اتاق بودند یه مرتبه دختره صدای مادرش رو میشنوه حول میشه خودش روازطریقه پنجره طبقه بالا میخاسته به پایین برسونه کنترل از دستش خارج میشه وبه پایین سقوط میکند

  8. نسرین:

    حرف دهنت روبفهم..خلاصه گفتن رابطه باهم داشتن.این حرف من نیست،حرف مسئولین هتل وکسایی که فیلم رونشون دادن بوده..ساعتم ۳رونشون نمیداده چشمهای تو اینجوری دیده ازهمکاراش خدافظی کرد رفت موقع تموم شدن کارش بود و دوباره برگشت..اگه چیزی جاگذاشته بود ازهمون مسیر طبیعیش میرفت نه ازروی نرده وراه پله..نمیدونم والا..آخه به آدم تویه هتلی پر از اتاق وسکنه که داد بزنی ملت میریزن ببینن چه خبره کسی بزور که به آدم نمیتونه دست درازی کنه یا کاری کنه تو روخدا به عقلتون رجوع کنین…یه دادبزنی مسافرای اتاقای دیگه میریزن ببینن چه خبره..چرافک میکنین اون مردانقدابله بوده تجاوز یاتهدید جنسیشو بذاره تو همچین جایی؟؟بخداتابلوست انقدجهل نکنید..

    • گروهبان گارسیا:

      شرلوک هلمز

  9. نسرین:

    دختر مهابادی منم ذهنمو این مشغول کرده بعدازتموم شدن کارش چرا وقتی داشت هتل روترک میکردپشیمون شد ودوباره ازنرده خودشو رسوند به راه پله واتاق بازرس؟یه جواب قانع کننده بهم بده جای تعصب..من تهمتی نزدم .فیلمی که پخش کردن گواه اینی هست که میگم.درضمن خودمنم دارم میگم تجاوز ردشده توپزشکی قانونی یعنی ایناباهم رابطه کامل به اون صورت نداشتن که ردشده دیگه.

  10. دختر مهابادی:

    نسرین الان یه سوال که ذهنمو درگیر کرده اینه که تو قیامت یادت هست؟؟؟؟؟؟؟؟مردن رو یادت هست؟؟؟؟؟؟گناه کار یا بی گناه با چه جراتی اینطوری حرف میزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ینی یه ذره نمیترسی اه این دختر روز حشر دامنتو بگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    انشالله میگیره

  11. نسرین:

    رضا جوگیرنشو.لابد هم شهریته.همه اکثرا فیلم رو دیدن.دختره هم نظافتچی هتل نبوده که بره اتاقتمیزکنه..پس زر نزن وقتی خبرنداری.پشت سرمرده هیچکدوم دیگه حرف نزنیم.درضمن پزشکی قانونی تجاوز رو ردکرده.تجاوزنشده بهش.فقط آخرفیلم بروببین بعداز اینکه کارش تموم میشه دوباره اززیرزمین یواشی خودشو میرسونه به راه پله واتاق بازرس.پشت سرمرده دیگه کسی زر نزنه ولی اصل داستان این بوده آره داداش

  12. رضا:

    اقا چرا داستان رو برعکس به خورد ملت میدی ؟ یه اطلاعاتی یا نظامی توی یکی از اتاقهای هتل بوده و این دختر رو خبر میکنه که بیا توی اتاقم کارت دارم و یا بیا اتاقم رو تمیز کن ! و به زور به این دختر باکره مظلوم تعرض و تجاوز میکنه و این دختر هم برای اینکه از دست این شخص ملعون فرار کنه و نمیدونسته که از کجا فرار کنه خودش رو از پنجره این هتل پرت میکنه پایین . خبر رسانی درست بکنید هی سرپوش نذارید ! اون شخص هم باید اسمش فاش بشه حالا هرکی که بوده باشه . اطلاعاتی ، نظامی و هرچه . اما اینکه شخصی بوده که میخاسته هتل رو ارتقاء بده دروغی بیشت نیست ! و اینکه اون دختر بدبخت مدتی به این فرد رابطه داشته و میخاسته فرار کنه تا باقی همکاراش متوجه نشن دروغ بسیار بزرگ و شاخداری هست ! گناه دختر بی گناه رو نشویید که بخاطر هوس بازی یه از خدا بی خبر جانش رو از دست داد و برای اینکه بی سیرتش نکنن این کار رو انجام داد و خودش رو برتاب کرد پایین !

  13. مستانه:

    به نظر من اگه مسئولان از اول دروغ نمیگفتن وپنهان کاری نمیکردن واصل موضوع بدون سانسور میگفتن اینجور جوی درست نمیشد.اینا گذاشتن ۱ هفته بعداز اینکه شبکه های یهودی پخش کردن ودیدن داره ابروکشور وخودشون میره خیلی کوتاه وخلاصه پخش کردن

  14. دختر مهابادی:

    من فیلمشو کامل دیدم

  15. خاخان:

    بله متاسفانه دختراول میره اتاق در رو باز میذاره دو دقیقه بعد بازرس میره اتاق و دررو میبنده!!و نیم ساعت بعد با فاصله چند دقیقه ای به نوبت از اتاق خارج میشن.در کل هم ورودشون هم خروجشون از اتاق جدا جدابوده نه باهم.ولی سری آخر که دختر به ظاهر از همکاراش خدافظی میکنه وازهتل ظاهرا خارج میشه دوباره از نرده ها خودش روبه راه پله میرسونه و میره اتاق بازرس!!
    مشخص نیس چه اتفاقی افتاده که دختر خودش رو از بالکن میخاسته به بالکن دیگه ای منتقل کنه!!خدا بهترین قاضیه..اون رو دیگه نمیدونم..شاید رئیس هتل در اتاق رو زده یایکی از کارکنان وچون دختر تو اون زمان شیفت کاریش تموم شده بوده ونبایدتوهتل بوده واسش بدمیشده

  16. ایلامی:

    برفرض که تهدید بوده باشه خب وقتی تهدیدش کردن اون یارو خودش جلو در رو گرفته واجازه نداده که از در فرار کنه واسه همین از بالکن پریده!!!!من فیلمو ندیدم اما اینی که شما میگین هیچیو ثابت نمیکنه اگه فیلم طوریه که اول دختر خودش میره داخل بعد اون یارو سریع وارد میشه بعد درو پشت سر خودش میبنده شاید بشه به حرفاتون اعتماد کرد وگرنه داخل اتاق رفتن که چیزیو ثابت نمیکنه

  17. خاخان:

    ببخشیدا اگه تهدید جنسی بود از در فرار میکرد نه ازبالکن!!!!!توفیلم هم که تصاویرش هست چندبار میره اتاق بازرس در هم میبندن..ولی فک نکنم در قفل بوده باشه.یه دختر وقتی احساس خطرکنه فوری سعی میکنه از درفرارکنه ودادوبیداد راه بندازه نه که ازاین بالکن بره بالکن دیگه..این فقط درصورتیه که نمیخواسته کسی بفهمه تو اون اتاق بوده…وقتی هم داره ازبالکن فرارمیکنه بالکن دیگه اگه قضیه تجاوز یاتهدید بودطبیعی بودکه بازرس هم پشت سرش باشه یا مانعش بشه هرجیزی ولی اصلا همچین چیزی نیست.فیلم هم دستکاری نشده…کسی که نخوادباورکنه این حرفارم درمیاره دیگه

  18. میلاد:

    معقولانه نیست که دختری بخاطر ترس از رییسش خودشو پرت کنه اونم از چهار طبقه واقعا هیچ مسئله ای به جز تهدید جنسی موجب نمی شه که دختری خود کشی کنه. و در جواب اونایی که میگن پوشش این دختر مناسب نیس باید بگم همه دسکاری شدس

  19. ایدا:

    فیلمش رو من دیدم خودش هم ساعت ۷ صبح و هم ساعت ۳ بعداز ظهر روز قبل وارد اتاق میشه در رو باز میذاره تا اون آقا وارد بشه روز حادثه هم بعد از اتمام ساعت کاریش و خروج از هتل از زیر زمین هتل دوباره برمیگرده تو میتونین سرچ کنین فیلمشو ببینین

  20. خاخان:

    بله…امروز تصاویر چندروزگذشته این حادثه پخش شده…این خانم به اتاق رفت وآمدداشته ومشخص شده باهم درارتباط بودن وتجاوزی درکارنبوده…بخداقسم…بریدسایت کلوب ببینین…خدابیامرزش…هممون اشتباه میکنیم توزندگیمون….واسه همین گفتم خواهشا همشهریاش انقد تعصب به خرج ندن وقتی ازچیزی خبرندارن…خواهشا هم راجب این مسئله دیگه بحث نکنین تموم شده رفته…صاحب هتل بنده خدا سر جوگیرشدن چندتا لاابالی که اصلا درجریان قضیه نبودن به هتلش چقد ضربه واردشد…تا الانم کلی صبوری کرده

    • آفتاب:

      متوجه نشدی فیلم دستکاری شده..

  21. ممل:

    همین خب سز تا پا تناقض و سرهم بندی شده است که مشخصه توی جلسه شورای تامین در حالی که پرونده داشته رسیدگی میشده و هیچی معلوم نبوده و اینکه متهم رو گرفتند و هنوز دارند متهم های دیگه رو میگیرند تدوین و خیلی پر تناقض تهییه شده.!

  22. ایلام:

    واقعا که!!!ایها الناس!!!!آخه چطور بخودتون اجازه میدین راجع به کسی که اصلانمیشناسیننش وموقعیتی که اصلانبودین قضاوت کنین!!!!اصلا به شماچه ارتباطی داره،،قضاوت کارخداست نه ما!!!والا اینم فرهنگ میخواد بخدا کارتون درست نیست!!!اون خدابیامرز الان دستش ازدنیاکوتاهه نمیتونه دربرابر گفته هاتون ازخودش دفاع کنه اما تنش توگور ازحرفای شمامیلزره یک درصداحتمال بدین قضاوتتون اشتباه بوده اون وقت مطمیءن باشین بعدا باید بدجور جواب پس بدین!!

  23. مریم:

    خدابیامرزدت اجی والله نمیدونم چی بگم شاید مرگ رسیده بیشتر ازین مهلت نداشته بودی شاید ادم بخاطر پول هرکاری میکنه شاید هم میخواستی این اخر عمری یه نونی برا خانواده ات جورکنی

  24. مریم:

    گهگاهی ادمهایی هستند که زیاد پوشید نیسند اما پاک هستند

  25. سمیه:

    سلام خدا میدونه که چی شده در جواب دختری که میگهدختره خراب بوده باید بگم که اگه قرار باشه دخترایی که پوشش اونا این طوریه تن فروشی کنن پس ۸۰ درصد دخترای ایران تن فروشی میکنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!چشمها را باید شست جور دیگر باید دید از روی ظاهر قضاوت نکنیم

  26. رسول:

    یهودیان وصهیونیست دنیا را به گند وفساد کشیدهاند فکر کنید می فهمید ?!

  27. رسول:

    به نظر من اینها همه حر فایی که ما می خواهیم رفتار خود را توجیح کنیم اینها همه خاز فساد کسترده در کل جهان حکایت دارد. ای فرزندان صهیونیست خوشحال باشید شما به ارزوی خود رسیده دیگر جهان را به گد کشیده ا

  28. محمد حاج محمد خانی:

    سلام
    اصلا خودتون فهمیدین که چی نوشتین
    اصل خبر باید نوشت

  29. Eternal:

    خیلی ببخشیداااا اونی که تولبه پرتگاه بی عفتی قرارداره به ظاهرو پوشش فکرنمیکنه فقط و فقط به این فکرمیکنه خودشو نجات بده…این بیچاره رو داشتن به پول میفروختن…یه عرب بی ناموس میخواسته بهش تجاوز کنه انتظار دارین تواین شرایط روبندم بندازه موقع فرار؟به قول بالایی ها بنازم به غیرتت..

  30. سورن:

    با تشکر از این سایت به خاطر بردباری و صبوری به خاطر این همه توهین و افطرا من واسه افرادی که منطق را جایگزین احساس میکنن متاسفم حقیقت تلخ و درد ناکه عقل و منطق میگه این مرحومه بخاطر رهایی از بی ابرویی دست به فرار از بالکن زده

  31. بی نام:

    صاحب این سایت را درون کدام طویله پیدا کرده ای که علف ش تمام شده شروع به لجن خواری کرده است

  32. بی نام:

    شما خیلی خیلی غلط مفتی کردهای

  33. مینا:

    چرا پنجره ای که آن دختر خانم خودش را آویزان کرده با عکس هتل مغایرت دارد؟؟؟ اصلا هیچ شباهتی با هتل ندارد؟؟؟؟؟

  34. ایلام:

    واقعا یخورده فکر هم خوب چیزیه.اخه عزیز من کی گفته هرکی ابخاطر نادونیش ویا چشمو همچشمی یا مدگرایی یا واسه پیدا کردن شوهر یابرا بروز بودن یا بخاطر تقویت از جانب بقیع و یا بخاطر یادگرفتن وتربیت خونوادگیشو و و هزارتا دلیل دیگه بدحجابه،، کی گفته همه بدحجابا ناپاکن؟؟؟ تفکر همه یا هیچ نشون از عدم رشد کافی فکر میده!!!!! پشت سر مرده هم حرف نزنین وگرنه بعد صدسال که ازاین دنیا تشریف بردین پشت سرخودتون حرف میزنن.

  35. ناشناس:

    یکی به من جواب بده چرا هرچی قسمت معضل دختران ساپورت پوش رو میزنم بالا نمیاره؟؟ الان مدتهاست اینجوریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ناشناس:

      ممنون درست شد.لطفا باقی قسمتهارو هم درست کنین باتشکر

  36. نیما:

    سلام
    اینکه هرکی یه چیزی میگه
    یکی ازدوستام میگه که هتل تارا میخواست بشه ۵ ستاره که مسئول محترم خواسته از سه بشه ۵
    اینکه میخواست به دختر تجاوز کند که شکی نیست !!!!!!!
    دختر ازشرم و حیا خودشو از بالکن اونم از طبقه ۴ انداخته
    بس تحریک جوانان نشدند هتل باید به آتیش کشیده میشد
    باید قصاص شود
    مسئولین ما هرکدومش یه چیزی میگن
    باید مسئول هتل و فردی که به عنوان بازرس بود باید قصاص شوند همه ما به دنبال یه لمقه حلال هستیم
    اما بعضی ها پول دارن ، قدرت دارن میخوان هرغلطی مه میخوان بکنند
    یعضیا هم میگن طرف عراقی بود …….

    ولی درهر صورت میخواست به دختر مردم تجاوز کند!!!!!!!! اینو دیگ مطمئن هستم درحد لایگا
    خدارحمتش کنه …………

  37. ایلام:

    اولا خبرهاتونو خلاصه بنویسین کسی وقت نداره همه رو بخونه دوما من به هیچ وجه تن فروشی اون مرحومه رو قبول ندارم سوما زنده باد کوردان باغیرت! شما خودتون تا خبرتجاوز عربستان رو شنیدین شروع کردین به جوک ساختن ولی کوردا غیرت دارن

  38. کردان:

    اختشاشگران مهابادی نبودند انسانهای لاابالی و بی بند بار بودند . تاز این خانم ۱۰۰% با اون اقا که کارشناس دکوراسیون بوده ارتباط داشته.وهمین خواسته خودشو از دید دوربین اینها نجات بده ولی نتونسته و به درک پیوست .درضمن اگرمن حاکم بودند اونهای که این ابروریزی را را انداختند تا مرحله مرگشان تنبهه میکردم.تا شبکه های تروریست که اینهمه چرند و پرند نمیگفتند خفه خون بگیرند

  39. کربلایی:

    هیچ کس نمیتونه نظر دقیق بده …
    باید دروغها را باور کرد … مردم مهاباد از کجا بدانند چه خبر است … آنها که اهل مهاباد نیستن …
    از مدیر سایت نهایت تشکر را دارم بابت تلاش ۲۴ساعته /
    خدا بیامرزتش قربانی تن پاک ارث مادرانه اش شد …
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  40. خاخان:

    حالا همه دارن خودشون رو پاره پوره میکنن سرچیزی که اصلا فقط خودخداجریان دقیقشو میدونه…شما کردها هم بجای تعصب به نژادوهمشهریتون چشمتون روبازکنین وتهمت به سایت واینکه خبراش جعله نزنین..احتمال بدین شاید خبردرسته وجهل وتعصب باعث نشه الکی قضاوت کنین…خدابیامرزش ولی ازش قدیسه نسازین وقتی اززندگی کسی باخبرنیستیم

  41. رامین:

    خودش خودشو پرت کرده همش دروغه

  42. من:

    مسولین رسیدگی کنند

  43. محمد:

    مگه ظاهرش چشه حرف های بی خود میزنین دربرابر دختر های امروزی خیلی هم خوبه

  44. علی:

    اگه دختر ناپاکی بود کشته نمیشد.

  45. خانوم:

    سلام وقت بخیرحالا ایشون ب هرصورتی ک کشته شدن دیگه نیستن ولی واقعیتش ایشون از ظاهرش و پوشش ک مشخصه همچین درستو حسابیم نبوده.همچین همه رگ گردنشون ورم کرده ک انگار ایشون ی خانوم محجبه پاک و معصوم بوده.لطفا چشمانتونو باز کنیدو نظر بدین

    • روژان:

      خاک توسرت با این نظر دادنت.
      به خاطر این حرفات خدا اون دنیا یقه تو میگیره چون داری با آبروی مردم بازی میکنی و میگی محجبه نبوده.
      والله باید خدا به تو رحم کنه مغز فندقی.

      • یار:

        بحث من این دختر مرحوم که از دنیا رفته نیست
        اما هر کس از زیر چادر فساد میکنه خوب نیست گناهش هم بیشتره چون باعث نگاه بد به چادر هم میشه اما هر دختری که مومنه چادر میپوشه یا اگر چادر نپوشد حداقل حجابش کامله

    • tara:

      برای طرز فکرت متاسفم خانوم
      اون دنیا باید جواب بدی

  46. محمد:

    والا خود دختره مشکل داشته بدبختا خودشونو به خاطر یه همچین دختری ببین به چه روزی انداختن

    • خانوم:

      واقعا یکی نیست اینو بگه ک این خانوم از ظاهری ک داره پوششی ک داره همچینم بی گناه نبوده.

      • سارا:

        اصلا تو یه گرم مغز داری تو سرت؟به جای اینکه به فکر چادرش باشی ببین اصلا موضوع جور در میاد؟
        یعنی هرکی چادری باشه معصوم وپاک هرکی نه بی ناموس؟؟؟؟؟
        فک نکن هرکی چادر نداره بی ناموسه همچین چادری های دیدیم ها از هزار تا دخترای انچنانی بدترند دیدم که میگم

    • tara:

      تهمت نزن برادر من
      تهمت نزن
      تو که ندیدی

  47. ترک:

    خا رحمتش کنه با ابرو مرد

  48. ترک:

    ایا این کاره خوبی است که دختر مردم رو بفروشن به ادمی کگه پولدار باشه چه چی بیاد به ناموس مردم تجاوز کنه انصاف نیست در حق اون ظلم شده خدا از ظلم نمیگذره اون ارزو داشت زندگی کردن داشت نوکرتم که غیرتت از این بی شرفها زیاد بود نوکرتم ابجی گلم خدا نگهدارت خدا رحمتت کنه تو رفتی ما هم پشت سرت میایم

  49. کوردستان:

    به نظر من این اخبار رو یک نفر به شما رسونده که از ما کردها خیلی داغ دار بوده و باهامون دشمنی داره لطفا خودتون وبلاگتون رو با این اخبار دروغین و ضد کرد زیر سوال نبرید

  50. به شما هیچ ربطی نداره:

    ما اصلا این مزخرفات رو باور نمی کنیم.
    بعد از کلی وقت میخاید حقیقت رو پنهان کنید؟؟؟؟؟
    ما حقیقت رو می دونیم.

  51. ...:

    این داستان ساختگی بی غیرتی شمارو روپوش نمیکنه. بنازم ب غیرت دختر کرد

  52. نیما:

    سلام
    این خبری که که گذاشتین دقیقا هشت الی شش روز اتفاق افتاده
    جهت اطلاع عرض کنم که : که طرف فردی عراقی بوده ازاون خر پولا………….

    به صاحب هتل میکه که من میخوام برام پیداکن و صاحب هتل
    دخترو معرفی میکنه !!!!
    بد دختر میبینه که چاره ای نداره ازطریق sms به خانواده اش اطلاع میدهد تا اونا برسن دختر خانوم خودشو از طبقه ۴ خودشو به زمین پرت میکنه !!!
    هشت سال جنگ با عراق…………….
    الانم داریم درحد لایگا کمک میکنم …………..
    واین است جواب خوبی…………

    بنازم به غیرت و شرف دختر
    بازم میگم بنازم به غیرت و شرف دختر
    مسولان ما کجاییند؟؟؟؟؟

    قصاص درملع عام

  53. علی:

    مقصر مجلس و دولت است%%%

  54. yahya:

    یه مشت حرف هیچو چرتو پرت تخویل مردم میده حرفاشون کلا دروغ اون صاحب هتل پست بی شروف بی ناموس بی خانواده باید قصاص شود

  55. کردستان:

    همش چرت و دروغه. چرا دارید لاپوشونی می کنید خدا رو خوش نمیاد با آبروی مردم بازی کنید. مثلا مسلمان و تابع ولایتید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

  56. مهدی:

    برپدرومادر دروغگو ۱۰۰۰لعنت………………….

  57. مهدی:

    از روی این خبر میتوان نتیجه گرفت هر خبری که داخل سایتتان درج میکنید کاملا ساختگی و دروغ است بنظرم برید گوجه سبز بفروشید خیلی سنگین ترید.

  58. فرزاد:

    واقعا دروغ محض گفتی سایت محترم

  59. mohsen:

    خبرگزاری محترم واقعابرای خبردروغتان متاسفم خجالت آوراست که درروزروشن باکمال وقاحت دروغ میگوییداگرازمردم خجالت نمی کشیدواقعاازروح این دخترمعصوم خجالت بکشیدبهتراست درخبرگزاریتان راگل بگیرید

  60. وفا:

    یعنی متاسفم برای شما…

  61. الهام:

    چرت و پرت گفتن هم حدى داره ، مردم و خر فرض کردین ،،

  62. َاحمد:

    دروغتون آنقدر بزرگه که ارزش جواب ونظر دادنو نداره

  63. علی:

    خجالت داره شاهد های عینی رو چیکار می کنید ضرب و شتم روی بدنش رو چیکار می کنید اون دنیا هم باید جوابگوی این دختر باشید البته اگر خدا رو بشناسید

  64. کوردستان:

    بر پدر دروغگو لعنت. این حرکتو دیدین یاد بی غیرتی خودتون افتادین واسه همین دارین دروغ سر هم میکنین. کور خوندین. مردم کردستان آگاه هستن و پشت همو میگیریم. تا کور بشه چشمتون

  65. کاوه:

    لطفا سعی کنید مقداری حساب شده تر بر روی این جریان سرپوش بگذارید.
    اگر این مدیر هتل چند بار این کار دختر را دیده ، اصلا چرا از کار اخراجش نکرده آن هم یک مهماندار ساده.
    ۲- اگر این دختر با آن مهمان رابطه داشته پس چه لزومی به فرار داشت.
    ۳- به فرض اینکه حتی اگر مدیر هتل سرزده به اتاق مهمان هم رفته باشد، در لحظه ی مرگ دختر با پوشش کامل بوده.
    ۴- اگر آن دختر واقعا در این جریان ساختگی شما همکاری داشت با هماهنگی همان همکار از در میرفت بیرون و اصلا قبل از اینکه کار به اینجا میکشید همکارش خبر میداد.
    ۵- دختری که کارش تن فروشی باشد هیچوقت نمی آید مهماندار یک هتل باشد بلکه آزادانه میرود تن فروشی.
    پس لطفا و خواهشا بجای داستان ساختن و سرپوش گذاشتن بر این حادثه تلخ هرچه زودتر باید خاطیان این ماجرا اعم از دولتی و غیر دولتی به اشد مجازات یعنی اعدام محکوم شوند.

    • از کردکوی:

      مردم رو بدبین نکنید حق با این داداش ماست

      • سیده زهرا حسینی:

        اگه دختره گناهکار بوده مسئولای هتل حتما فیلم دوربین مداربسته نشون میدادند تا کار به اتش سوزی ودرگیری نکشه .البته حالا هم دیر نیست فیلم نشون بدندوهمیشه توکشور ما تقصیر میندازند گردن کسی که مرده،اینکه کارمندهتل پیدا نکنند زنگ بزنند به مامانش خیلی مسخره اس؟

    • سیده زهرا قاسمی:

      آفرین به شما،من هم با نظر شما آقای کاوه موافقم ,اگر این دختره اینکاره بودش از در میرفت نه از دیوار وبالکن ؟بترسید از اخرت که همه ی پرده ها می اوفته وباید در دادگاه الهی پاسخ بدید

      • سیده زهرا قاسمی:

        اگه حرف شما حقیقت داره و دختره گناهکار بوده از ترس گناهش این کارو کرده بود .مسئول هتل همون موقع فیلم دوربین مدار بسته بیرون میدادکه کار به اتش سوزی وددرگیری نرسه .

    • سیده زهرا قاسمی:

      اگه دختره گناهکار بودو وقصد فرار داشت؛ مسئولهای هتل فیلم دوربین مدار بسته نشون میداند تا کار به اتش سوزی ودرگیری نکشه؟ البته حالا هم دیر نیست فیلم نشون بدند اگه راست میگند منهم این حرفا رو نمیتونم قبول کنم

  66. مهدی:

    خبرتان کذب محض می باشد

    • سیده زهرا قاسمی:

      اگه دختره گناهکار بوده مسئولای هتل حتما فیلم دوربین مداربسته نشون میدادند تا کار به اتش سوزی ودرگیری نکشه .البته حالا هم دیر نیست فیلم نشون بدندوهمیشه توکشور ما تقصیر میندازند گردن کسی که مرده،

      • حسن:

        کاملا واضحه که دختره عامل و مقصر بوده ..تا نباشد چیزکی مرم نگویند چیزها .. اگه مقصر نمیبود دختره محال بود اینقد با ترس و لرز بخواد خودش رو پرت کنه .. گیرمم تو اتاقش بوده نمه لخت بوده یکی وارد شده دلیلی نداره خودش رو پرت کنه جیغ میزد یا یک گوشه کز میکرد و گریه میکرد ..این فرارش با این صحنه نشان از کار خلافشه ..دیگه خر که نیستیم نفهمیم یا خرها نمیفهمن یا نوزادها ولی ما هر دوش نیستیم

        • جواد:

          اقا حسن راست میگه تمام شواد و تصاویر نشون میده که دختره یک کار خیلی بدی کرده که اینجوری با ترس و لرز خودش رو پرت کرده دیگه مشخصه چرا احمقیت

          • دختر فهمیده و باعفت اصیل ایرانی:

            زنان و دختران صدفها و گنج های گرانبهایی هستند که مردان برای دست یافتن به آنها باید آسمان را به زمین آورند و بیستون ها را خرد کنند تا به آنها برسند. خواهر گلم تو اوج ناز و زیبایی و دلرابی هستی و هر کسی لیاقت ناز کشیدنت را ندارد و تو صدف گرانبهایی هستی که خداوند ادامه نسل بشر را در دامان تو نهاده است پس بدان حجاب محدودیت تو نیست. حجاب عزت توست و قطع کردن دستان نامرد و ناپاکیست که به سوی تو دراز میشود. بذار پوششت مردان را مجبور کند تا برای بدست اوردنت خود را به آب و آتش بزنند نه اینکه تو خود را به آب و آتش بزنی تا مرد، این موجود هوس ران رو بدست اوری و نگه داری. خواهرم تو منبع نازی و مرد منبع نیاز پس بگذار نیاز به دنبال تو بیاید نه ناز. اگه تو با این پوششت رفتی یعنی نشان میدهی که من نیاز دارم یکی موهای زیبایم رو ببینه. نیاز دارم یکی اندام قشنگمو ببینه اونوقت مرد میشه منبع ناز و تو هر روز برای از دست ندادنش باید ناز این موجود بی مصرف( البته بعضیاشون) رو بکشی. امروز تو در شهر دلبری کردی و قاب جوانی را ربودی یقینا فردای کسی قاب شوهر شما رو می رباید . این قانون دنیاست. در ضمن اقا پسرای که اینجا از روی هوا و هوس واسه خواهرای من نقشه می کشید و به نام ازادی و دین تشویقش می کنی به حجاب نداشتن بدونید دختران این سرزمین عاقل تر از این حرفا هستند که گول شهوت پراستی بخورند که اگه پاش بیوفته از ناموس خودشونم نمیگذرند. پس خواهشن اندازه غیرتتون حرف بزنید حتی اگر نمیخواید دین داشته باشید.

            • افسانه:

              حجابــــ

              احترام به حرمت های الهی ست

              و

              چادر – حجاب برتر –

              بله ی بلند من است به یکتا معشوق عالم، به خدای مهربانم

              کمی فکر کن …

              تو با بی حجابی به چه کسی بله می گویی؟

    • زهرا:

      اگه دختره گناهکار بوده مسئولای هتل حتما فیلم دوربین مداربسته نشون میدادند تا کار به اتش سوزی ودرگیری نکشه .البته حالا هم دیر نیست فیلم نشون بدندوهمیشه توکشور ما تقصیر میندازند گردن کسی که مرده،

    • حنا:

      این بدحجابها همشون فاسدند به قران .. خدا لعنتشون کنه

      • ناهید:

        پس ذهن تو هم فاسده که یه همچین طرز تفکری داری و به راحتی به قرآن قسم میخوری….

        • میلاد. مهاباد:

          فاسد تویی ک زیر چادرت خدا میدونه چیکارا ک نمیکنی….

          • بهنام:

            خداوند لعنت کنه تهمت زنندگان به چادری ها و محجبه ها رو .. من خودمم واقعا دیدم و اعتراف میکنم که کسی که حجاب ندارد حیا ندارد و خدا رو هم ندارد .. خیلی دیدم بدحجاب فاسد خیلی زیاد .. زیر چادر ..انجام دادن تهمت قشر سیب زمینی و غرب زده است برای ارام دل خود

      • کاربر:

        من هم با حجابم هم حجاب برام خیلی مهمه
        ولی ظاهرا ذهن شما خیلی مسمومه که به این راحتی به یه قشر عظیم تهمت میزنی و به قرآن هم قسم میخوری

    • قاسم:

      خبر بالا همه اش راست و درست است و یک نفر اومده اینجا از خودش قصه ی یک من دروغ روغن دار تف داده ..اصلا نمیشه حوادث رو از خودشون بنویسن

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.