جزییات بازداشت قاتل قهرمان دوچرخه سواری

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری قاتل دوچرخه سواری که شامگاه ۲۴ شهریور ماه به دنبال درگیری و بر اثر ضربات چاقو به قتل رسیده بود، خبر داد.

 امیر احمد علی گودرزی در تشریح خبر دستگیری متهم به قتل قهرمان دوچرخه سواری با بیان اینکه در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۱:۱۵ بامداد ۲۴ شهریور ماه سال جاری مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در منطقه رجائی‌شهر کرج، ماموران کلانتری ۱۵ رجایی‌شهر برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند، گفت: ماموران پس از اعزام به محل حادثه و محاصره محل درگیری موفق شدند از پراکنده شدن افرادی که در محل درگیری حضور داشتند، ممانعت کرده و در نهایت چهار تن از مظنونان اصلی درگیری به نام‌های «عباس- د»، «جواد- د»، «جلال – د» و «شهروز» را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند.

وی افزود: ماموران در مواجهه با جسد نیمه جان فرد مضروب به نام «مهرداد امینی» پس از هماهنگی با عوامل اورژانس، وی را به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل کردند، اما متاسفانه تلاش کادر پزشکی برای نجات وی موثر واقع نشد و به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

گودرزی تصریح کرد: در بررسی جسد مقتول توسط کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی مشخص شد که مقتول مورد اصابت شش ضربه چاقو از ناحیه بالا تنه قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه متهمان دستگیرشده پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات مقدماتی به درگیری با مقتول اعتراف کرده و در نهایت یکی از آنان به نام «عباس» به قتل مهرداد با وارد کردن ضربات متعدد چاقو اعتراف کرد و علت این درگیری را نیز اختلافات قبلی و جزیی عنوان کرد گفت: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.