جزییات جدیدی از پرونده فساد بزرگ بانکی

۱۸م دیماه ،

قاضی رسیدگی کننده به پرونده فساد بزرگ بانکی با اعلام اینکه تاکنون ۱۲ پرونده مرتبط با این پرونده رسیدگی شده است، گفت: ۵ پرونده دیگر از فساد بزرگ بانکی در نوبت رسیدگی می باشند.

ممتازنیوز:  قاضی رسیدگی کننده به پرونده فساد بزرگ بانکی با اعلام اینکه تاکنون ۱۲ پرونده مرتبط با این پرونده رسیدگی شده است، گفت: ۵ پرونده دیگر از فساد بزرگ بانکی در نوبت رسیدگی می باشند.

ناصر سراج رئیس شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی اظهار کرد: از زمان طرح پرونده فساد بزرگ مالی تاکنون، به ۱۲ پرونده که با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست به دادگاه ارسال شده، رسیدگی و احکام متهمان نیز صادر شده است.

قاضی رسیدگی کننده به پرونده فساد بزرگ مالی یادآور شد که پرونده اول، دارای ۳۹ متهم بود که کلیه اتهامات این متهمان مورد رسیدگی قرار گرفت و منجر به صدور حکم شد. این پرونده ها پس از ابلاغ آرای صادره، با اعتراض متهمان هم اکنون در مرحله تجدید نظر خواهی است.

سراج خاطرنشان کرد: در مجموع از ۱۷ پرونده ارسال شده به دادگاه، ۱۲ پرونده با متهمان متعدد مورد رسیدگی قرار گرفته است و رسیدگی به پرونده های سایر متهمان همچنان در شعبه اول دادگاه انقلاب ادامه دارد و در نوبت رسیدگی است.

خبرگزاری ایسنا

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.