جزییات جلسه امروز فراکسیون اصولگرایان با آملی لاریجانی از زبان قاضی زاده

۲۲ آبان ،

feraksion-1.jpg

یک عضو فراکسیون اصولگرایان از برگزاری جلسه امروز اعضای این فراکسیون با رییس قوه قضاییه خبر داد.

امیرحسین قاضی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد جلسه عصر امروز فراکسیون اصولگرایان گفت: این جلسه بعد از برگزاری جلسه سه هفته پیش فراکسیون با احمدی‌نژاد برگزار شد و به مسائلی پیرامون وحدت قوا پرداخت.

قاضی‌زاده درباره مواردی که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت افزود: در این جلسه با توجه به شخصیت ایشان، بیشتر مباحث حول وحدت بین قوا بود.

این عضو فراکسیون اصولگرایان ادامه داد: در جلسه عصر امروز بیشتر جنبه‌های اداری، اجرایی و سیاسی فضای کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و صحبت از لزوم افزایش همکاری‌ها بود و مجموعه مسائل کشور مرور شد.

قاضی‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا در مورد سوال از رییس جمهور هم در این جلسه مسائلی مطرح شد یا نه، گفت: در این مورد بحث بسیاری صورت نگرفت و آقای لاریجانی هم چندان از جزییات این موضوع مطلع نبود.

وی ادامه داد: فراکسیون پیشا هم اعلام کرده است که طرح سوال از احمدی‌نژاد را در شرایط فعلی به نفع کشور و در جهتی حل مشکلات نمی‌داند.

این عضو فراکسیون اصولگرایان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا فراکسیون جلسه دیگری با احمدی‌نژاد برگزار خواهد کرد یا نه، گفت: بعد از جلسه سه هفته پیش فراکسیون با آقای احمدی‌نژاد که در آن اکثر حرف‌های فراکسیون گفته و شنیده شد، جلسه دیگری با وی در دستور کار نیست.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.