جزییات حمله هکری به زیرساخت‌های آمریکا

۰۵م اسفند ،

دولت آمریکا اطلاعات مربوط به حملات هکری اخیر به شرکت‌های تجاری و زیرساخت‌های حیاتی خود را برای کمک به مقابله به مثل افشا کرده است.
به گزارش فارس به نقل از تک اینوستر، البته این افشاگری به طور عمومی صورت نگرفته و اطلاعات یاد شده تنها در اختیار آن دسته از صاحبان مشاغل عمومی و خصوصی قرار گرفته که می توانند در زمینه مقابله با حملات یاد شده به دولت آمریکا یاری برسانند.
گروه واکنش سریع رایانه ای آمریکا موسوم به سرت این اطلاعات را در قالب یک بولتن مشرتک همراه با وزارت امنیت داخلی آمریکا و همین طور اف بی آی منتشر نموده است.
در بولتن یاد شده اطلاعاتی در مورد بدافزارهای به کار رفته در این حمله، ترافیک شبکه در زمان حمله، دیگر ابزار مورد استفاده، اسامی میزبان ها، آدرس های آی پی و فعالیت های مشکوک صورت گرفته وجود دارد. این اولین بار است که اطلاعات حملات سایبری به زیرساخت های حیاتی آمریکا در این حد وسیع و با جزییات فراوان منتشر می گردد.
کاخ سفید مطابق روال همیشگی خود چین را به طرح ریزی حملات یاد شده متهم کرده و این بار حملات مذکور به واحدی از ارتش چین در شانگهای نسبت داده شده است، اما چینی ها اتهامات یاد شده را بی اساس دانسته اند.


iTanalyze.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.