جزییات مرگ مجری صدا و سیما

۴ م دیماه ،
ممتاز نیوز :جسد نیما نهاوندیان از مجریان ورزشی صدا و سیما در منزلش کشف شد، در حالی که شرایط کشف جسد احتمال وقوع قتل را تضعیف می کند، اعلام نظر پزشکی قانونی به روزهای آینده موکول شده است.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از حمایت ؛ در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت فردی به نام “نیما” از مجریان صدا و سیما در منزل شخصی اش، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳۷ شهرآرا و کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل حاضر و ضمن حفظ صحنه، به بررسی در این خصوص پرداختند.مادر نیما کسی است که جسد وی را کشف کرده است. جسد متوفی برای تشخیص سبب فوت به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات قضایی و پلیسی در این زمینه ادامه داشت، البته مسئولان قضایی احتمال به قتل رسیدن این مجری جوان را ضعیف دانستند.

 یک مقام آگاه اظهار کرد: روی جسد این فرد که در خانه شخصی وی در غرب تهران کشف شد، آثاری از قتل به چشم نمی خورد. ضمن آنکه درصحنه، نشانه ای از درگیری و ورود به زور را نشان نمی داد. این در حالی است که مجتبی سجادی تهیه کننده برنامه “ورزش از نگاه دو” سبب مرگ نیما را خونریزی مغزی اعلام کرد! وی گفت: متاسفانه نیما در اثر برخورد با یک میز، خون ریزی مغزی کرده و به سبب آنکه به تنهایی در خانه حضور داشته و کمک رسانی با تاخیر صورت گرفته، بعد از به کما رفتن و مرگ مغزی، فوت کرده است. به نقل از سجادی خبرهای مبنی بر خودکشی نیما نهاوندیان کذب محض است و براساس جزییات شرح داده شده، مرگ وی صورت گرفته است.

سرپرست دادسرای جنایی تهران نیز در گفت و گو با «حمایت» خبر خودکشی یا قتل این مجری را رد کرد و گفت: در کل باید منتظر نظر پزشکی قانونی باشیم. اما شواهد موجود خودکشی را قتل را رد می کند.

فریدون امیرآبادی، اظهار داشت: بر اساس گزارش بازپرس ویژه قتل، مادر نیما نهاوندیان پس از باز کردن درب اتاق فرزندش با جسد وی رو به رو شده است.به گفته وی تا هفته آینده باید منتظر نظر پزشک قانونی ماند اما گفته های مادر نیما، به عنوان اولین کسی که جسد وی را یپدا کرده است، بخشی از حقیقت را مشخص می کند.نیما نهاوندیان متولد سال ۱۳۶۰ در شهرستان گرگان بود که از سال ۸۲ همکاری با سازمان صدا و سیما را آغاز کرد. اجرای چند دوره برنامه “ورزش از نگاه دو”، “طعم ورزش”، “توپ طلایی”، “دورخیز”، “هفت سنگ” و “عید کبریا” از جمله برنامه‌های نهاوندیان در شبکه ۲ سیما است. این مجری برنامه‌های تلویزیونی علاوه بر شبکه دو در رادیو و شبکه جهانی جام جم نیز برنامه داشت.

منبع: ممتاز نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.