جزییات کامل مسکن ویژه اعلام شد

معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز ثبت‌نام مسکن ویژه تهران از شنبه هفته آینده (۲۵ شهریورماه) از طریق سایت خبر داد.

احمد اصغری مهرآبادی اظهار کرد: متقاضیان ثبت‌نام مسکن ویژه تهران می‌توانند از شنبه هفته آینده با مراجعه به سایتی که اعلام می‌شود برای خرید واحد‌های مسکن ویژه تهران اقدام کنند.
وی گفت: چهار شرط متاهل بودن، سکونت حداقل پنج سال در تهران، نگرفتن هیچ‌گونه تسهیلات مسکن از دولت و این‌که از تاریخ اول فروردین ۸۴ هیچ معامله مسکنی نداشته باشند از شرایط اصلی ثبت‌نام برای مسکن ویژه تهران است.
رییس سازمان ملی زمین و مسکن با بیان این‌که امتیازات دیگری نیز وجود دارد که طبق آن واجدان شرایط برای دریافت واحد‌های مسکن ویژه تهران اولویت‌بندی می‌شوند، گفت: متقاضیان باید ابتدا با گشایش حساب در یکی از شعب بانک مسکن ۲۰ میلیون تومان واریز کنند. پس از احراز شرایط توسط متقاضیان خرید مسکن ویژه در تهران متقاضیان هر سه ماه یکبار ۲۰ میلیون تومان در چهار مرحله (۱۲ ماه) واریز خواهند کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: بنا بر شرایط روز ممکن است قیمت پرداختی در مرحله‌ پنجم افزایش یابد.
وی هم‌چنین اظهار کرد: پس از انتخاب متقاضی در مورد منطقه‌ مورد نظر خرید مسکن ویژه اقساط پس از تحویل به صورت ماهیانه پرداخت می‌شود به‌طوری که ماهیانه کمتر از یک میلیون تومان مابقی هزینه‌ مسکن ویژه از خریدار دریافت خواهد شد.
به گفته مهرآبادی متقاضیان پس از پرداخت سوم حق انتخاب واحد خود در یکی از مناطق تهران که مسکن ویژه در آن ساخته می‌شود را دارند.
وی درباره مناطقی که مسکن ویژه مسکن تهران در آن ساخته می‌شود، خاطر نشان کرد: در حال حاضر در منطقه تهرانسر کار ساخت مسکن ویژه آغاز شده و ۵۰ درصد پی‌سازی آن پیشرفت داشته است و در حال نصب اسکلت هستند.
به گفته‌ وی در منطقه‌ ۲۲ تهران نیز شهرک آتی‌شهر برای مسکن ویژه تهران در نظر گرفته شده، بدین منظور مشاور طرح مشخص شده و کار آغاز شده است.
مهرآبادی درباره حکیمیه به عنوان منطقه دیگر که قرار بود مسکن ویژه در آن ساخته شود، گفت: هنوز در این مورد بحث‌هایی وجود دارد، اما در صورت شروع این را اعلام خواهیم کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: حداقل هزینه‌ خرید یک واحد مسکن ویژه ۱۰۰ میلیون تومان در پنج نوبت پرداخت می‌شود و هزینه‌ زمین و اقساط آن نیز پس از محاسبه دریافت خواهد شد.
به گفته وی واحدهای مسکن ویژه تهران در تهران‌سر ۱۱۰ متری در نظر گرفته شده است اما در آتی شهر ۷۵ متر تا ۱۲۰ متر نیز ساخته می‌شود.
۳۹۳۹
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.