جسد جوان غرق شده پس از ۲۸ روز پیدا شد

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن، از کشف جسد جوان غرق شده بروجنی در رودخانه آب ملخ شهرستان سمیرم پس از گذشت ۲۸ روز خبر داد.

آرش شیرانی گفت: سه جوان، روز دوشنبه ۱۱ شهریور ماه قبل برای تفریح به منطقه آب ملخ سمیرم رفته بودند که دو نفر از آنها در این رودخانه غرق شدند. وی افزود: نیروهای امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان جسد یکی از آنان را پیدا کردند و عملیات جستجو برای یافتن جسد جوان دیگر ادامه یافت.
شیرانی اظهار داشت: محیط بانان منطقه حفاظت شده سیور شهرستان سمیرم، جسد این جوان را یافتند و با اطلاع به جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن، دو اکیپ کوهنوردی برای انتقال جسد به این منطقه اعزام شد. منطقه گردشگری آب ملخ در ۵۰ کیلومتری جنوب شهرستان سمیرم در استان اصفهان واقع شده است.
شهرستان بروجن، با ۱۱۹ هزار نفر جمعیت، از شهرستان های ۹ گانه استان چهارمحال و بختیاری می باشد که مرکز آن ( شهر بروجن، با بیش از ۵۲ هزار نفر جمعیت ) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد ( مرکز این استان ) قرار دارد. 


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سعید:

    سلام. دوست و همکار ارجمند برای اطلاع از صحت و سقم اخبار حادثه پیدا شدن جسد حوان غرق شده در آبهای روستای آبملخ به سایت ما مراجعه یا از طریق اخبار تلوزیون و رادیو اخبار موثق را دریافت نمایید بروجن در عملیات مذکور اصلا حضور نداشته است.متشکرم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.