جشنواره؛ محک تئاتر شهرستان/˝سایه‌ها و باد˝ فردا روی صحنه می‌رود

۳۰م دیماه ،

کارگردان نمایش سایه‌ها و باد:

کارگردان ˝سایه‌ها و باد˝: جشنواره تئاتر فجر فرصتی است تا گروه‌های تئاتر شهرستان در کنار بزرگان تئاتر خود را محک بزنند.

به گزارش خبرنگار تئاتر هنرآنلاین، فریدون ولایی کارگردان تئاتر از مراغه که با نمایش “سایه‎ها و باد” در جشنواره فجر حضور دارد در گفتگو با خبرنگار تئاترهنرآنلاین گفت: نمایش “سایه‌ها وباد” به این مسئله می‌پردازد که عامل به وجود آورنده گرفتاری‌های انسان، خود او است.

ولایی با اشاره به اینکه از تکنیک نور و سایه در اجرا استفاده شده است بیان کرد: این نمایش از ابتدا برای جشنواره فجر تولید شد و اولین اجرای ما در جشنواره خواهد بود.

وی که در جشنواره سال قبل نیز حضور داشته عنوان کرد: در جشنواره امسال حضور جوان‌ها پررنگ است، روند اجرایی جشنواره تا امروز مناسب بوده و باید رویکرد کلی جشنواره بر عدالت محوری باشد تا با رقابت آثار تهران و شهرستانی فاصله آنها کم شود.

ولایی جشنواره فجر را فرصتی برای محک گروه‌های شهرستانی دانست و بیان کرد: در جشنواره تئاتر فجر گروه‌های تئاتر شهرستان در کنار بزرگان تئاتر به ارائه آثار خود می‌پردازند و مقایسه آثار خود با گروه‌های دیگر را انجام دهند.

در این نمایش امین خان‌زاده، مریم برومند مطلق، حامد نباتی، سعید برومند مطلق، رضا محمدی، پریسا آقا محمدی و سعید علمی ایفای نقش می‌کنند. در این اثر نمایشی موسیقی بر عهده سجاد توفیق، طراح نور رامین خاکی و طراح پوستر آیدا ولایی می باشند.

نمایش “سایه‌ها و باد” از مراغه به کارگردانی و نویسندگی فریدون ولایی سه شنبه ۳ بهمن در تالار سایه مجموعه تئاترشهر در دو نوبت ۱۶:۳۰ و ۱۸:۳۰ اجرا می‌شود.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.