جشنواره‌های منطقه‌ای پله‌های ترقی هنرمندان است

جمعه ۱۲م آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره های تئاتر و نمایش‌های آئینی رضوی کهگیلویه و بویراحمد برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای را پله‌های ترقی هنرمندان این عرصه دانست و گفت: هنر و هنرمند تنها با حضور مخاطب به ارزش واقعی خود می‌رسد.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین، محمدعلی پیر سبزی، مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره های تئاتر و نمایش‌های آئینی رضوی کهگیلویه وبویراحمد به اهداف و مزایای جشنواره‌ها اشاره و بیان نمود: برگزاری جشنواره‌ها در همهی سطوح مختلف می‌تواند نشاط، آرامش، آموزش، تقویت بنیه هنری و ارتقاء سطح کیفی آثار هنرمندان در گرایش‌های مختلف هنری را افزایش دهد.

پیرسبزی برگزاری جشنواره های منطقه ای در این استان را مناسب ارزیابی نمود و گفت: در بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه سه به میزبانی یاسوج هنرمندان و مخاطبین با آثار، عقاید و اندیشه‌ها و اجراهای متفاوت دیگر هنرمندان آشنا می‌شوند.

وی برگزاری جشنواره های منطقه ای را صعود پله های ترقی هنرمندان این عرصه عنوان نمود و گفت: ارائه هنر برای مخاطب بوده، نه هنر برای هنرمند، با این وجود هنر و هنرمند تنها با حضور مخاطب به ارزش واقعی خود می‌رسد.

مسئول دبیرخانه دائمی تئاتر و نمایش‌های آئینی رضوی استان کهگیلویه وبویراحمد عدم حضور مخاطبین در اجرای جشنواره‌ها را از علل فشردگی برنامه‌ها ذکر نمود و گفت: در جشنواره های اخیر بیشتر آثار هنرمندان توسط دیگر اعضا ملاحظه می‌شد که سبب آن تراکم آثار هنری و فشردگی ارائه آثار نیز است.

انتهای پیام/۳۸
 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.