جشنواره ادبی طهورا برگزار می شود

جام جم آنلاین: جشنواره ادبی طهورا با هدف شناخت فضایل و ابعاد شخصیتی ائمه اطهار (ع)، خلق و تولید آثار ادبی در زمینه زندگی ائمه اطهار (ع)، برگزار می شود.

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه سوره، کانون شعر و ادب امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه سوره با همکاری تشکل دانشجویی «صبح روشن» در نظر دارد با استعانت از خداوند متعال و با یاری جستن از حضرات معصومین (ع) نخستین جشنواره ادبی طهورا را در زمینه شعر و داستان کوتاه، با محوریت ائمه اطهار (ع) و با نگاه ویژه به امام علی النقی (ع) برگزار نماید.

در این جشنواره که با هدف شناخت فضایل و ابعاد شخصیتی ائمه اطهار (ع) ، خلق و تولید آثار ادبی در زمینه زندگی ائمه اطهار (ع)، شناسایی استعدادهای ادبی و معرفی آنان در سطح کشور و اعتلا و رشد کمی و کیفی رشته های ادبی با تکیه بر ارزش های اسلامی برگزار می شود علاقمندان می توانند سه اثر در هر بخش ارسال نمایند.

مهلت ارسال آثار تا ۲۵ تیرماه بوده و مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره همزمان با روز میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت http://entezaresobh.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۶۶۸۷۶۹۳۲ تماس بگیرند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.