جشنواره بر”آستان جانان”همچنان ادامه دارد

چهارشنبه ۱۱ مرداد – ۱۱:۵۴:۳۶ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

سلسله جشنهای ماه مبارک رمضان همچنان در بوستان خیام ادامه دارد و شهروندان منطقه ۱۳ در ساعات واپسین روز با برنامه های جذاب میهمان فرهنگسرای امید هستند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل ازروابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۳ ، بابک ربوخه معاون آفرینش و اجرای مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳ ضمن اعلام این خبر افزود : امسال سعی بر این است با استفاده از تجارب دو دوره گذشته جشنواره” بر آستان جانان” برنامه های متنوع تر و پر نشاط تری متناسب با حال و هوای معنوی شبهای رمضان تدارک دیده شود تا مردم روزه دار منطقه ضمن بهره برداری از این برنامه ها و صرف افطاری ساده در فضایی شاد ساعات خوش و دلپذیری را سپری نمایند.
وی افزود :در کنار برنامه هایی که برگزار می شودغرفه هایی از قبیل خوشنویسی،آموزش دوختهای سنتی،قصه های قرانی،زمین بازی منچ مخصوص کودکان،و…  برای غنی سازی هر چه بیشتر اوقات فراغت شهروندان تدارک دیده شده است.
ربوخه استقبال بالای کودکان از غرفه های قصه های قرانی و سایر غرفه های مذهبی را ناشی از تربیت اصیل اسلامی و ایرانی کودکان و توجه ویژه خانواده ها به اصول دین اسلام دانست.
وی در پایان اعلام کرد در شبهای باقیمانده برنامه های متنوع تر و با کیفیت تری در بوستان خیام برگزار
 می شود.
علاقه مندان می توانند برای شرکت در این مراسم به آدرس میدان امام حسین،خیابان ۱۷ شهریور،خیابان خشکبارچی،بوستان خیام مراجعه و یا برای کسب اطلاعات با تلفن ۳۳۳۰۲۵۹۲تماس حاصل نمایند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۰۱۱۱۵۴۳۶۲۸۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.